مدیرکل فرهنگ کرمان: انسجام رسانه‌های انقلابی افزایش یابد

کرمان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه خانه مطبوعات برای بررسی مشکلات صنفی رسانه‌ها مرجعیت دارد، گفت: پیشنهاد ما ایجاد انسجام بیشتر بین نیروهای انقلابی رسانه با محوریت بسیج رسانه است.

به گزارش ایرنا محسن روحی روز پنجشنبه در نشست با اعضای هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه کرمان و برخی مدیران خبرگزاری‌های استان به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار غلامرضا رهبر و تاسیس بسیج رسانه ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان و با بیان اینکه خانه مطبوعات برای بررسی مشکلات صنفی رسانه‌ها مرجعیت دارد، گفت: بعضی از مشکلات رسانه ها نیز صنفی نیست و ما در حد توان خود برای حل آنها تلاش می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به منظور حل مشکلات اهالی رسانه، استان کرمان بیشترین جلسات را با بخش های مختلف معاونت‌ مطبوعاتی وزارتخانه تشکیل داده و حتی یکی جلسه با حضور معاون رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

روحی ادامه داد: همزمان با حمایت ها و پیگیری ها در فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضرورت دارد که رسانه ها نیز برای رشد و تعالی خود در افزایش ضریب خروجی و نیز افزایش مرجعیت و توسعه اقتصاد رسانه، ایفای نقش کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن اشاره به مبالغی که به عنوان یارانه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، افزود: افزایش تعداد رسانه‌ها راهکار مناسبی نیست و کیفیت کار رسانه‌ها باید افزایش یابد لذا پیشنهاد ما ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی رسانه با محوریت بسیج رسانه است تا مشکلات احصا و برای راهبری بهتر رسانه‌ها تبادل نظر صورت گیرد.

روحی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و لزوم توجه رسانه‌ها به مرجعیت خبر در موارد بحران، خاطرنشان کرد: نیازمند کمک رسانه‌ها در موضوعات مختلف هستیم و برای حل دغدغده های رسانه ها ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات و دغدغه های آن ها در حد توان تلاش خواهیم کرد.

در این نشست برخی فعالان رسانه نیز نظام مسائل رسانه ای استان را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha