استاندار فارس: رسانه برای مدیران فرصت است و نه تهدید

شیراز-ایرنا-استاندار فارس با بیان اینکه اقدامات دولت در سطح استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و به شکل هنرمندانه و به دور از بزرگ‌نمایی به مردم و جامعه اطلاع داده شود،گفت: رسانه برای مدیران فرصت است و تهدید نیست و باید از این بخش بیشترین بهره‌برداری انجام شود.

به گزارش ایرنا،محمدهادی ایمانیه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان و همچنین شهدای غزه افزود: دهه فجر امسال همزمان با اعیاد ماه رجب و عید مبعث است که مدیران باید توجه داشته باشند که جشن و نشاط عمومی در این ایام می تواند موجب نشاط در جامعه شود.

وی ادامه داد: آذین بندی شهرها و ادارات، برگزاری میزهای خدمت برای کارکنان و مردم در آن ایام انجام شود.

استاندار فارس به پروژه های افتتاحی دهه فجر و ایام پیش رو اشاره کرد و گفت: همه پروژه‌هایی که آماده افتتاح می شود باید همزمان مورد بهره برداری مردم نیز قرار گیرد و همچنین کلنگ زنی پروژه هایی انجام شود که اعتبارات آن تامین شده است.

وی ادامه داد: اقدامات دولت در سطح استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و به شکل هنرمندانه و به دور از بزرگ‌نمایی به مردم و جامعه اطلاع داده شود.

ایمانیه تاکید کرد: رسانه برای مدیران فرصت است و تهدید نیست و باید از این بخش بیشترین بهره‌برداری انجام شود.

وی در ادامه بر تامین اعتبارات مورد نیاز روابط عمومی ها با همکاری دولت تاکید کرد و گفت: باید مشکل سخت افزاری و خصوصا تجهیزات مورد نیاز این بخش تامین شود.

استاندار فارس در ادامه به سهمیه اشتغالی که به استان داده شده و تلاش سازمان ها و شهرستان های فارس برای تحقق آن تاکید کرد و افزود: حدود ۷۵ هزار نفر سهیمه اشتغال امسال فارس است که باید ۲۰ درصد بیش از این آمار محقق شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته ۱۲۹ درصد سهمیه اشتغال استان محقق شد و امسال هم باید همین روند در پیش گرفته شود.

ایمانیه در ادامه به ایجاد هزار فروشگاه عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰۰ فروشگاه از این نوع در استان تاسیس شده و تلاش داریم تا پایان سال بیش از هزار فروشگاه راه اندازی شود.

استاندار فارس تاکید کرد: قراردادی با استانداران اصفهان و یزد منعقد و مثلث طلایی گردشگری در این منطقه ایجاد شده تا توریست های هر استان به ۲ استان دیگر نیز سفر کنند و بزودی مثل گردشگری مذهبی نیز بین شیراز، مشهد و قم هم انجام خواهد شد.

وی در ادامه بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: تامین معیشت و نظارت بر قیمت کالاهای مصرفی باید با جدیت دنبال شود.

ایمانیه به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: باید همواره دنبال جلب رضایت مردم باشیم و در شرایط قبل انتخابات هم برگزاری میزهای خدمت و رفع مشکلات مردم با جدیت دنبال شود.

وی کاهش ۶۴ تجمعات در فارس طی ۹ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته را حاصل انجام اقدامات نرم افزاری و شناسایی و رفع مشکلات مردم دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha