۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85350945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یازدهمین زمین چمن مصنوعی دزفول به بهره برداری رسید

دزفول - ایرنا - یازدهمین زمین چمن مصنوعی شهرستان دزفول روز پنجشنبه با حضور مسوولان این شهرستان در روستای محمد بن جعفر(ع) دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان دزفول در آیین بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی گفت: احداث ۲۱ زمین چمن شامل ۱۴ زمین چمن مصنوعی و هفت زمین چمن طبیعی در سطح شهرستان دزفول طی ۲ُ سال اخیر آغاز شده است که امسال ۱۱ زمین چمن به بهره برداری و ۱۰ زمین نیز در حال تکمیل است.

خادمعلی تهذیبی با بیان اینکه حرکتی که ۲ سال پیش در دزفول آغاز شده امروز به ثمر رسیده است گفت: زمین‌های چمن مصنوعی اقدامی مشترک است که چمن آن توسط بنیاد مستضعفان و زیرسازی، فنس و روشنایی این زمین‌ها با همکاری دهیاری و شورای روستا با حمایت بخشداری و فرمانداری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این زمین‌های چمن برنامه ریزی شده در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی دزفول احداث شده است ادامه داد: سه زمین چمن طبیعی و ۲ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در حال تکمیل هستند که به مرور این زمین‌ها نیز به بهره برداری و در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه احداث زمین‌های چمن در دزفول با اقدامی ابتکاری و فرادستگاهی در حال انجام است گفت: بنیاد مستضعفان تامین چمن مصنوعی برای ۱۲ زمین دیگر نیز در دزفول متقبل شده است که تامین زمین در روستاها وبخش‌های دزفول برای احداث این زمین‌ها به طور جدی در حال پیگیری است.

تعریض جاده و احداث زمین چمن را ۲ مطالبه مردم شهرک محمد بن جعفر دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تعریض جاده و احداث زمین چمن را ۲ مطالبه مردم محمد بن جعفر دانست و گفت: برای تعریض جاده ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات نفت اختصاص یافت و شهرداری دزفول مسوول تعریض این جاده شد که به دلیل برخی تغییرات مدیریتی در شهرداری تاخیری در تعریض این جاده ایجاد شد.

سید احمد آوایی تعلل در اجرای طرح‌های عمرانی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: ایجاد روح تعاون و همکاری میان دستگاه‌های مختلف و بهره گیری از فرصت‌ها کلید گره گشایی از مسایل است و دستاورد امروز نیز حاصل این تعامل و همکاری است.

یازدهمین زمین چمن مصنوعی دزفول به بهره برداری رسید

اقدامی جهادی برای توسعه سرانه ورزشی مناطق محروم دزفول آغاز شده است

بخشدار بخش مرکزی دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه ورزش درمانگر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین بیماری‌های جسمی است گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی بستر شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان منطقه را فراهم می‌کند.

ابوذر بیدلی افزود: حرکتی جهادی توسط اداره ورزش و جوانان دزفول برای احداث زمین‌های چمن ورزشی و توسعه سرانه‌های ورزشی در شهرستان آغاز شده است که این اقدامی قابل تجلیل است.

۲ هکتار زمین برای احداث زمین چمن بزرگ محمد بن جعفر تخصیص شد

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه نبود زمین با کاربری ورزشی در شهرک محمد بن جعفر دزفول را یکی از موانع اصلی احداث زمین ورزشی در این منطقه دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جوانان این احداث زمین ورزشی بود که با توجه به این مطالبه مهم، پیگیری از اوقاف برای تامین زمین مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.

نورعلی خیری ادامه داد: برای آماده سازی این زمین چمن بیش از ۱۰ میلیارد ریال با استفاده از اعتبارات دهیاری هزینه شده است ضمن اینکه تامین روشنایی این زمین نیز در دستور کار است.

وی افزود: واگذاری ۲ هکتار زمین کشاورزی از آستانه محد بن جعفر برای احداث زمین چمن ورزشی مورد استقبال و موافقت مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان قرار گرفت که با افزوده شدن این ۲ هکتار به طرح هادی این شهرک، امکان توسعه زیرساخت ورزشی و افتتاح زمین چمن بزرگ این منطقه در آینده نزدیک وجود دارد.

به گزارش ایرنا، پس از این آیین مسابقه فوتبال میان تیم پیشکسوتان روستای محمد بن جعفر و منتخب دهیاران بخش مرکزی به عنوان افتتاح عملی این زمین چمن برگزار شد.

جمعیت شهرستان دزفول با روندی رو به افزایش براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ بالغ بر ۴۴۵ هزار نفر، سی‌امین شهرستان پرجمعیت کشور و دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است. شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha