فیلم |  اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در شیراز، انتظارها

شیراز-ایرنا- سومین مرحله اردوی تیم ملی شمشیر بازی رده سنی جوانان در شیراز در حال برگزاری است و شمشیر بازان شرکت کننده  خواستار حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شدند.

سرمربی تیم ملی پنجشنبه به خبرنگار ایرناگفت:‌ اردو های بسیار خوبی برای آماده سازی تیم جهت شرکت در مسابقات آسیایی پشت سرگذاشتیم و چند مرحله اردوی دیگر تا زمان اعزام تیم برگزار می شود.

شمشیر بازی مظلوم واقع شده است

امیررضایی نژاد ادامه داد: ‌انتظارداریم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای این رشته که مظلوم واقع شده حمایت بیشتری انجام دهند چرا که ما کْرسی های خوبی در دنیا داریم و بازیکنان هم مدال های خوش رنگی در سطح آسیا و جهان در رده بزرگسالان به دست آوردند برای همین هم توقع داریم از نظر سخت و نرم افزاری این رشته را حمایت کنند.

تجهیزات سالن شمشیر بازی شیراز خوب نیست

رییس کمیته مربیان هیات شمشیر بازی از مشکلات این رشته سخن به میان آورد و به ایرنا گفت:‌ تجیهزات و امکانات سالن شمشیر بازی شیراز خوب نیست و محدود است.

زهرا فتاحی افزود: این سالن در آن حدی نیست که میزبان اردوی تیم ملی باشد برای همین از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان می خواهیم که به این رشته که استعدادهای زیادی دارد و در المپیاد هم مقام کسب کرده است، توجه بیشتری کند.

سرمای سالن، گرمایش با کپسول گاز

به گزارش ایرنا، در حالی که گاز کشی در تمام سالن های پایگاه قهرمانی ورزش در شیراز شده است اما سالن شمشیر بازی فاقد امکانات گرمایشی است و این سالن بزرگ با ۲ سیلندر( کپسول ) گاز و یک بخاری به صورت موقت کار شده است که پاسخگو نیست و اعتراض شمشیر بازان را به دنبال داشت.

تیم ملی شمشیر بازی خود را برای مسابقات آسیایی که اسفند ماه در بحرین برگزار می شود، آماده می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha