۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85350991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: عملکرد مثبت شهرداری‌ها رضایت عمومی را بدنبال دارد

همدان-ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه عملکرد مثبت شهرداری‌ها باعث رضایت مندی عمومی می‌شود،گفت: براین اساس شهرداری ها و مسوولان مدیریت شهری باید برای ارتقای خدمات خود به شهروندان بیشتر بکوشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در همایش آموزشی اعضای شوراهای شهر و شهرداران استان همدان افزود: یکی از مراکزی که اگر عملکرد مثبتی داشته باشند باعث افزایش رضایتمندی عمومی می‌شوند، شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم مراجعات بسیاری به شهرداری‌ها دارند و باید تلاش شود بهترین خدمات با کمترین هزینه‌ها در شهرداری‌ها به مردم شریف ارائه شود.

وی تاکید کرد: شهرداری ها باید برای خلق درآمدهای پایدار از خلاقیت و تلاش بیشتری انجام دهند تا نسبت به ارایه خدمات کیفی و مستمر به شهروندان موفق ظاهر شوند.

قاسمی فرزاد همچنین گفت: برای حفظ جایگاه و موقعیت ایران اسلامی در سطح جهان، باید انسجام، صلابت و استحکام داخلی روز به روز تقویت شود که یکی از مولفه های تحقق آن حضور حداکثری در انتخابات است.

استاندار همدان افزود: براساس فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری انتخابات هرچه با قوت و قدرت بیشتری برگزار شود، کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی توانایی بیشتری خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha