۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 1024
کد خبر: 85351040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ورامین: ایام الله دهه فجر زمینه ساز مشارکت با شکوه مردم در انتخابات است

ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت:ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با افتتاح طرح های مختلف و امیدآفرینی همراه است، زمینه‌ساز مشارکت با شکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر به دلیل قرار گرفتن در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمیته‌های ستاد دهه فجرباید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزار با شکوه جشن‌های پیروزی انقلاب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر و افتتاح طرح‌های مهم، نقش به سزایی در امیدآفرینی به جامعه دارد و قطعا زمینه ساز حضور با شکوه مردم در انتخابات یازدهم اسفند است.

محمودی از اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر خواست تا برنامه‌های عملیاتی، دارای نوآوری و همراه با خلاقیت خود را برای برگزاری با شکوه مردم جشن انقلاب تا پایان دیماه به ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تحویل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن به عنوان یکی از حساس‌ترین حضورهای مردم در میدان دفاع از انقلاب یاد کرد و افزود: راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال، زمینه ساز برگزاری انتخاباتی با عزت و دشمن شکن است و باید از این حضور پرشور مردم در خنثی کردن توطئه دشمنان در کمرنگ شدن حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به درستی استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین و نوار غزه و مقاومت جانانه مردم فلسطین در برابر این جنایات لازم است تا موضوع فلسطین و تبیین جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در برنامه‌های دهه مبارک فجر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین تقارن عید بزرگ مبعث نبی مکرم اسلام با ایام الله دهه مبارک فجر را اتفاقی قابل توجه یاد کرد و اظهار داشت: امسال همزمانی ماه‌های شعبان و رجب با ایام الله دهه فجر، جشن‌های پیروزی انقلاب را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و باید برای برپایی با شکوه اعیاد مذهبی این ماه‌ها که تکمیل کننده جشن‌ها و مراسم ملی است برنامه‌ریزی و تدارک لازم انجام شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha