۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85351113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: زنان در جامعه اسلامی ایران جایگاه رفیعی دارند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: دشمن برای از بین بردن قداست جایگاه زن و ارزش‌های انسانی برنامه‌ریزی کرده است اما بر خلاف سیاه‌نمایی‌ها، زنان در جامعه اسلامی ایران دارای جایگاه رفیعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در آیین گرامی‌داشت مقام زن و قدردانی از بانوان شاغل در استانداری لرستان، ضمن بزرگداشت هفته زن اظهار کرد: دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای بانوان قائل است و احترام و تکریم ویژه پیامبر عظیم الشأن اسلام به حضرت فاطمه (س) نمونه بارز آن است.

استاندار لرستان افزود: حضرت فاطمه (س) به‌عنوان الگویی نه فقط برای بانوان بلکه برای همه مؤمنان مطرح است که باید به ایشان تأسی کرد و این بانوی گرامی اسلام را اسوه قرار داد.

زیویار با اشاره به اینکه الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه (س) هیچگاه کهنه نمی‌شود، افزود: شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

استاندار لرستان تصریح کرد: ویژگی‌های رفتاری ائمه معصومین(ع) به ویژه دخت نبی مکرم اسلام تنها محدود به یک زمان و مکان خاص نیست بلکه رفتار و منش آن‌ها در همه زمان ها برای جامعه الگو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زنان و کودکان در غزه و فلسطین آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند افزود: زنان ستون و محور خانواده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha