مولدسازی؛ فرصت و ظرفیتی برای دستگاه‌های اجرایی است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مولدسازی؛ فرصت و ظرفیتی برای توسعه زیرساخت‌های دستگاه‌های اجرایی است و قرار نیست که اعتبارات یک دستگاه در سایر دستگاه‌ها هزینه شود بلکه درآمدهای حاصل از آن در خود آن دستگاه مربوطه هزینه می‌شود.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا محمد کرمی در جلسه مولدسازی دارایی های دولت در سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهارکرد: بحث مولدسازی موردی است که از اول سال تا کنون جلسات مختلفی در تهران برگزار شده و روی این مساله بحث و تبادل نظر شده است.
وی با بیان اینکه درآمد مولد سازی بایستی در خود هر دستگاه هزینه شود، افزود: باید سرمایه هایی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی راکد مانده به خوبی استفاده شود و پروژه هایی که دچار مشکل اعتباری هستند از این طریق پیگیری تا این مشکلات حل شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روش های خوبی در بحث مولدسازی در نظر گرفته شده که می توان با مولدسازی بخشی از بدهی پیمانکاران را نیز تهاتر کرد و این باید در دستورکار قرار گیرد تا مشکل زیرساخت‌های دستگاه مربوطه حل شود و کار به پیش برود.
وی تاکید کرد: کسی نمی خواهد که دارایی های یک دستگاهی را در سایر دستگاه‌ها هزینه کند بلکه این دارایی ها باید در خود آن دستگاه هزینه شود.
کرمی بیان کرد: مثلا درآمدهایی که در بخش راه‌سازی و مسکن از طریق مولدسازی کسب شده است باید در بخش‌های زیرساخت مسکن و شهرسازی هزینه شود.
وی گفت: دولت تصمیم گرفته؛ دارایی های مازادی که در اختیار دستگاه‌ها قرار دارد در زمینه عمرانی هزینه شود و اگر در آینده نیازمند بودیم از اراضی موجود تامین شود.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دستگاه‌ها در زمینه مولد سازی با جدیت پای کار باشند تا بتوانیم در این زمینه اقدامات خوبی در جهت توسعه استان انجام دهیم و همه چیز را در اختیار مردم قرار دهیم.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم شکل گرفته و در این نظام مردمی همه ما جمع شدیم که کار مردم را حل کنیم و مسوولان این نظام با سایر نظام‌های حاکم در دنیا فرق دارند زیرا مسوول این نظام با نگاه معنوی و الهی باید به مردم خدمت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha