حافظ ساری به دنبال سومین برد در لیگ برتر فوتسال

ساری – ایرنا – تیم فوتسال لیگ برتری و قعرنشین حافظ ساری که هفته گذشته و پس از تغییر مالکیت این باشگاه بحران‌زده موفق شد در مشهد شگفتی‌ساز ظاهر شود و دومین برد فصل را در هجدهمین مسابقه‌اش کسب کند، امروز در ساری برای کسب سومین برد و ۲ رقمی کردن جمع امتیازاتش به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز -جمعه- و از ساعت ۱۶ با انجام همزمان هر هفت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در سالن ورزشی زنده‌یاد سید رسول حسینی مرکز مازندران، تیم فوتسال حافظ ساری از آناصنعت پاسارگاد قم میزبانی می‌کند.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور در حالی از آناصنعت پاسارگاد میزبانی می‌کند که مهمان قمی‌اش با ۲۷ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رتبه هفتم جدول قرار دارد و حافظ ساری از همین تعداد مسابقه فقط هفت امتیاز به دست آورده در رتبه چهاردهم جدول ایستاده است.

دیدار رفت ۲ تیم در هفته ششم لیگ با برد ۴ – ۰ آناصنعت در قم به پایان رسیده بود. اما حافظ ساری با انگیزه و روحیه‌ای که جمعه گذشته از برد شیرین و غیرقابل پیش‌بینی‌اش در مشهد به دست آورده و با توجه به تغییرات مدیریتی که در این باشگاه رقم خورده امیدوار است امروز هم شکست بازی رفت را جبران کند و هم سومین برد فصل و دومین برد خانگی را در حضور تماشاگرانش جشن بگیرد و به بقا در لیگ اندکی امیدوار شود.

البته پوشاک حافظ ساری که نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و از ابتدای فصل تا کنون قعرنشین جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال کشور است برای بقا در این لیگ کار دشواری در پیش دارد و چاره‌ای هم جز از دست ندادن امتیاز در هشت مسابقه باقیمانده‌اش ندارد. ساروی‌های لیگ برتر فوتسال از ۱۸ مسابقه‌ ۱۵ بازی را با شکست به پایان رساندند و رکورددار باخت در این فصل هستند.

حافظ ساری به دنبال سومین برد در لیگ برتر فوتسال

این تیم که در نیم‌فصل نخست تا مرز انحلال هم پیش رفت و ۲ سرمربی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه از سرمربیگری‌اش کناره‌گیری کردند، هفته گذشته و پس از واگذاری مالکیت باشگاه چهره جدیدی از خود نشان داد و موفق شد تیم قدرتمند فرش‌آرا که تیم چهارم جدول است را در مشهد با گل‌های سجاد رنجبر و امیرحسین اسماعیلی(۲ گل) با نتیجه ۳ – ۰ شکست دهد و شگفتی‌سازی کند.

مالکیت باشگاه در هفته دوم ماه جاری از حافظ یوسفی گلوردی به رضا امیرسلیمانی واگذار شد تا این تیم در ادامه راه با پشتیبانی‌های مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد. از نتیجه کسب شده پس از این تغییر مالکیت نیز به نظر می‌رسد که این اقدام در گام نخست اثرگذار بود.

حافظ ساری در صورت برد مقابل آناصنعت پاسارگاد قم ۱۰ امتیازی می‌شود و اگر مقاومت البرز که با ۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول و یک پله بالاتر از تیم ساری قرار دارد در مسابقه امروز از پالایش نفت بندرعباس شکست بخورد، جای تیم البرزی را در جدول می‌گیرد.

با این حال حافظ ساری برای فرار از محدوده قرمز جدول و خطر سقوط باید امتیازات بیشتری کسب کند و اختلاف ۹ امتیازی‌اش با تیم دوازدهم یعنی ایرالکو اراک را جبران کند.

این تیم پس از مسابقه امروز، در هفته‌های بیستم تا بیست‌وششم به ترتیب باید با ایرالکو اراک، شهرداری ساوه، مس سونگون، گهرزمین سیرجان، گیتی‌پسند، پالایش نفت بندرعباس و کراپ الوند مسابقه دهد.

دیدار امروز حافظ ساری و آناصنعت پاسارگاد قم را حمید سلیمانی، بهنام اختیاری، ارسلان میرزاده و احسان علیاری داوری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha