آغاز بارش برف در ارتفاعات تهران/ تیم‌ها مشغول پاشیدن شن مخصوص هستند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از بارش برف در ارتفاعات شمال تهران خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات پایتخت، تیم‌های خدمات شهری شهرداری مشغول پاشیدن شن مخصوص در معابر این مناطق هستند.

علیرضا جعفری بامداد جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: از دقایقی قبل بارش برف در ارتفاعات شمال تهران از جمله ولنجک و بخشی از بزرگراه شهید صدر در منطقه یک شهرداری شروع شده که البته این برف هنوز معابر را نپوشانده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از لغزندگی، شن مخصوص بر روی معابر در حال پاشیدن است و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک نیز در آماده باش کامل و مشغول خدمت رسانی هستند.

جعفری یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم بارش برف و باران در تهران بیشتر باشد چرا که شهرداری تهران از مدت‌ها قبل با ایجاد بیش از ۱۰۰ سایت برف روبی در مناطق مختلف در آماده باش کامل بسر می‌برد.

وی همچنین از شهروندان خواست که در زمان بارندگی برف کمتر از وسایل شخصی استفاده کنند تا نیروهای شهرداری بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارایه کنند.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران تا شامگاه جمعه کاهش دما و بارش برف و باران را در پایتخت پیش بینی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha