۲۲ دی ۱۴۰۲، ۰:۲۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85351293
T T
۵۸ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان با زوج خرم‌آبادی صاحب سه فرزند "سه قلو" دیدار کرد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان در دیدار با زوج خرم آبادی صاحب سه فرزند سه قلو گفت: حمایت از خانواده‌های سه فرزند و بیشتر از برنامه‌های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تاکید رییس جمهور است و دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل سه‌قلوهای تازه متولدشده لرستانی، با والدین آنها گفت‌وگو و بر لزوم حمایت مادی و معنوی از این خانواده تاکید کرد.

وی بیان اینکه جوانی جمعیت می‌تواند در نشاط و پیشرفت کشور اثر مستقیم داشته باشد، افزود: همه ما در حوزه ترویج جوانی جمعیت، مسوول هستیم و دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در این راه از همه امکانات خود استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به مساله تهدید جمعیتی در استان افزود: در موضوع خانواده و تحکیم این نهاد مقدس، جمعیت مولد و رشد فرزندآوری همه باید همکاری کنند.

استاندار لرستان با زوج خرم‌آبادی صاحب سه فرزند "سه قلو" دیدار کرد

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در قبال این نوزادان سه قلو و سایر نوزادان متولد شده لرستان مسوول هستیم افزود: باید در رفع نیازهای این نوزادان و والدین آنان احساس مسوولیت کنیم.

در این دیدار علاوه بر اهدای بسته‌ حمایتی لبخند مادری ستاد اجرایی، متشکل از ۴۸ قلم مورد نیاز کودک به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال به این خانواده مقرر شد دستگاه‌های اجرایی حمایت‌های خود را از این خانواده داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha