۲۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85351366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در گردنه های کوهستانی لرستان کند است

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبر: 85351366
تردد در گردنه های کوهستانی لرستان کند است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت:‌ تمام محورهای اصلی استان با وجود بارش برف و باران باز اما تردد در گردنه ها و جاده های کوهستانی کند است.

مرتضی شیروانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از روز گذشته بارش برف در محورهای کوهستانی و همچنین بارش باران در اغلب مناطق لرستان آغاز شده است.

وی افزود: در محورهای چگنی، پلدختر و خرم آباد بارش باران و در شهرستان های دلفان، سلسله، مناطقی از الیگودرز و تمام گردنه های کوهستانی استان نیز شاهد بارش برف هستیم، اما هیچکدام از مسیرهای اصلی مسدود نیستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه تاکنون مورد خاصی در محورهای ارتباطی اصلی استان گزارش نشده است یادآور شد: هموطنان می توانند قبل از هرگونه سفر ضروری برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده های اصلی لرستان با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل نمایند و در صورت تردد در محورهای کوهستانی از همراه داشتن وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ اطمینان حاصل نمایند.

به گزارش ایرنا از روز گذشته بارش برف و باران در لرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد که هواشناسی نیز برای تداوم این وضعیت تا پایان وقت امروز هشدار نارنجی صادر کرده است.

لرستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که پنج هزار کیلومتر آن برفگیر می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha