۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85351442
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خودروی سرقتی ۱۸ میلیارد ریالی در طرح مهار در گرمسار کشف شد

سمنان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اجرای طرح مهار با کشف خودروی سرقتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال و دستگیری سارق در شهرستان گرمسار همراه بود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید علی میراحمدی روز جمعه در تکمیل جزئیات این خبر به رسانه‌ها گفت: در پی سرقت یک دستگاه خودروی فونیکس در شهرستان شاهرود و اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله طرح مهار در سطح استان به مرحله اجرا درآمد و تمامی گشت های انتظامی رسیدگی به این موضوع را در اولویت کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار با اشراف اطلاعاتی و استقرار در نقاط از پیش تعیین شده و حساس طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به توقیف خودروی سرقتی شدند، اضافه کرد: سارق به سرعت دستگیر و جهت بررسی بیشتر موضوع به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ میراحمدی ارزش خودروی به سرقت رفته را برابر نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: پس از تشکیل و تکمیل پرونده متهم به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: مالکان خودروها ضمن مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات هشدار دهنده و ایمنی و ضد سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق احشام با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهرود خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان شاهرود بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های لازم رد پای سارق سابقه‌دار در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی شد که پس از هماهنگی لازم سارق طی عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران پلیس آگاهی شاهرود در مخفیگاهش دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: سارق ۳۰ ساله در بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل سارق به مراجع ذیصلاح از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سرعت با سامانه ۱۱۰ در جریان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha