انتخابات نماد اقتدار ملی است/ رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شد

شهرری - ایرنا- امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت برگزاری پرشور انتخابات مجلس بعنوان نماد اقتدار ملی تاکید کردند و شرایط کنونی رژیم صهیونسیتی در غزه را گرفتاری در باتلاق برشمردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان پردیس گفت: توقیف نفتکش در خلیج فارس پیام امنیت را به کشورهای همسایه مخابره کرد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: این اقدام یعنی ائتلاف دریایی آمریکا هیچ کاراییی در منطقه ندارد و ظاهراً برای توقیف هر کشتی تنها اراده سیاسی و دستور قضایی مقامات ایرانی کفایت می‌کند.

انتخابات نماد اقتدار ملی است/ رژیم صهیونسیتی در باتلاق غزه گرفتار شد

وی ادامه داد: عملیات اخیر ارتش ایران نشان داد که هرگونه اقدام عداوت‌آمیز علیه جمهوری اسلامی در زمان و مکان مناسب پاسخ داده می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت‌های مهم، توضیح داد: تمسخر راهپیمایی اربعین، تردیدافکنی درباره احترام مردم به سردار بزرگ ایران و منطقه، و هم‌چنین ایجاد تردید در زمینه حضورِ باعظمت مردم در جشن‌های مذهبی مانند نیمه شعبان از نمونه‌های سیاست راهبردی دشمن برای بیرون آوردن مردم از میان میدان است.

حسینی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی «ع» و روز پدر ،بیان کرد: آئین معنوی اعتکاف به برکت خون شهیدان والاهمّت انقلاب اسلامی ایران، و عالمان و فاضلان حوزه‌های علمیه به فرهنگ عمومی تبدیل شده است و با حمایت مسئولان شاهد اعتکاف پر شوری در شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جنگ غزه 96 روزه شد ولی خبری از پیروزی اسرائیل نیست، توضیح داد: سران آمریکا و اسرائیل در این مدت 20 بار باهم دیدار داشتند و برای یکسره کردن کار غزه برنامه‌ریزی کردنداما هیچ خبری از مارش پیروزی نیست و اتهام «نسل‌کشی» به اسرائیل در یک سند حقوقی معتبر در عالی‌ترین مرجع قضایی بین‌المللی به‌صورت رسمی ثبت شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: یکی از عرصه‌هایی که مردم می‌توانند نقشه‌های دشمن را بر باد بدهند و خنثی کنند، حضور و رأی مردم در انتخابات است که هرچه حضور پرشورتر باشد و بهترین انتخاب صورت بگیرد یکی از راه‌های مقابله با نقشه‌های شوم دشمن اتفاق خواهد افتاد.

حسینی گفت: نگاه انتخاب‌کنندگان باید به سمت و سوی اشخاص و جریان‌هایی باشد که برای تحولِ مورد نظر رهبر انقلاب، دارای ایده نو و پیشرو باشند و منتخبان آینده مردم باید کسانی باشند که تحول را، نه در شعار که در عمل بشناسد، باور داشته باشند و برای شکوفایی آن ایده‌های تحول‌آفرین تلاش کنند.

رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را از امواج فتنه و دشمنی ها به ساحل آرامش رساند

انتخابات نماد اقتدار ملی است/ رژیم صهیونسیتی در باتلاق غزه گرفتار شد

امام جمعه دماوند نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند، اظهار داشت: امروز امام خامنه‌ای عزیز ما رهبر جبهه حق و نائب امام زمان (عج) و دلسوز و خیرخواه همه مردم دنیا و مسلمانان است چراکه بعد از ۳۴ سال رهبری حکیمانه، اکنون خداجویی و طاغوت ستیزیِ ایشان، بر کسی از سیاستمداران دنیا پوشیده نیست.

وی افزود: عبور دادن کشتی انقلاب اسلامی از امواج فتنه‌ها و دشمنی‌ها و پیش بردن آن به سوی ساحل قدرت و امنیت ، رسالتی است که رهبر بصیر ما به خوبی انجام داده است.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه و ۱۸ ماه دربدری او، افزود: علت فرار و دربه‌دری محمدرضا پهلوی اعتماد او به آمریکا و طاغوت زمان است.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا شاه تنها پادشاهی نبود که بر اثر تکیه به طاغوت زمان سرنگون شد، بلکه قذافی در لیبی، حسنی مبارک در مصر، صدام حسین در عراق و اشرف غنی افغانستان هم طعم تلخ اعتماد خانمان سوز به آمریکا را چشیدند؛ نمونه آخر کشوری که بر اثر اعتماد به آمریکا فریب خورد، اوکراین است و شما می‌بینید که به چه روزی افتاده است .

وی ادامه داد: با دیدن حوادث روزگار باید به روح امام خمینی کبیر درود و صلوات بفرستیم که با انقلاب اسلامی به ما استقلال و آزادی را هدیه داد و به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم و به عهد شکنان خون‌خواری مثل آمریکا اعتماد نکنیم .

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: این امام راحله بود که به ملت ایران جرات قیام داد و به این مردم درس وحدت و استقامت آموخت . امام یک شخصیت بی‌نظیر در عالم اسلام و تاریخ این کشور است.

وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده ملت ایران به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند مردم را از این نظام ناامید کنند و هر روز نقشه جدیدی می‌کشند؛ در همه کشورها مشکلات مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد اما بدخواهان ملت ایران سعی می‌کنند مشکلات موجود در کشور ما را بزرگنمایی و رسانه‌ای کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند، حضور گسترده مردم در صحنه‌ها از جمله انتخابات است که خار چشم دشمنان محسوب می‌شود.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف آنها و کرامت مردم در انتخاب مسئولین خدمتگزار و تکلیف آنها حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از آن است .

وی افزود: مردم در انتخابات پیش رو سابقه خدمتگزاری و اخلاص و تواضع و مردمداری کاندیداها و یا خلف وعده‌ها و تکبر و خودنمایی‌های آنها را به دقت بررسی کرده و بعد تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه دماوند گفت: مجلس آینده باید مجلسی باشد که نمایندگان آن قلباً و عملاً مطیع رهبر و خدمتگزار مردم باشند و از شعارهای فریبکارانه به دور باشند؛ به آینده روشن نظام اسلامی امیدواریم و از رهبر معظم انقلاب و همه خدمتگزاران دلسوز و مردمی این کشور تشکر می‌کنیم.

امام جمعه ورامین: حمله به یمن بازی با دم شیر است

انتخابات نماد اقتدار ملی است/ رژیم صهیونسیتی در باتلاق غزه گرفتار شد

امام جمعه موقت ورامین نیز در خطبه های نماز جمعه که در مصلای صاحب الزمان برگزار شد، گفت:حمله آمریکا به یمن به دلیل حمایت این کشور از مردم فلسطین صورت گرفته است و این کار به مثابه بازی با دم شیر است.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی گفت: حمله شب گذشته آمریکا، انگلیس و هم پیمانان آنان به 10 نقطه یمن به دلیل حمایت مردم این کشور از مردم مظلوم فلسطین و غزه است که قطعا این تهاجم نیز همچون گذشته با شکست مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: از زمان تهاجم اسرائیل به نوار غزه، مردم یمن قهرمانانه و غیرتمندانه برای دفاع از ملت فلسطین به میدان آمده و بی غیرتی برخی سران دور از انسانیت کشورهای اسلامی را جبران کرده و قدرت استکباری آمریکا را به سخره گرفتند.

وی افزود: آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانان آن‌ها به دلیل این حمایت به یمن حمله کردند ولی باید به آنان گفت که شما در حمله به یمن از عربستان حمایت کردید ولی چیزی جز شکست و قبول آن نصیبتان نشد و این بار نیز همچون گذشته با شکست مواجه می‌شوید.

وی حمله به یمن را به بازی با دم شیر تشبیه کرد و اظهار داشت: یقین بدانید، انصارالله قهرمان و دلاور و مردم مجاهد یمن پوزه متجاوزان را به خاک می‌مالند و با قدرت در برابر آنها می‌ایستند.

ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به استمرار حمله اسرائیل به نوار غزه و دفاع جانانه مردم فلسطین افزود: نزدیک به ۱۰۰ روز است که مردم غزه در برابر تهاجم رژیم کودک کش اسرائیل مقاومت کرده و تمام آمال و آرزوهای صهیونیست‌ها را بر باد داده‌اند، ترور سردار شهید سیدرضی موسوی و نیز رهبران مقاومت حماس و عراق و اجرای عملیات انتحاری در مسیر زائران حاج قاسم، همه و همه نشان دهنده ضعف و سستی دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

محمودی گفت: البته ما از برخی کشورهای مدعی اسلام که سرزمین‌های اسلامی را پایگاه‌های کثیف‌ترین موجودات روزگار جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی قرار داده اند انتظار حمایت از مقاومت را نداریم ولی به آن‌ها هشدار می‌دهیم که بیش از این مزدوری آمریکا را نکرده و بر نفرت جهان اسلام از خودتان نیفزایید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: دفاع از دو کلمه جمهوری اسلامی وابسته به انتخابات است، انتخابات جلوی بروز دیکتاتوری، هرج و مرج، اغتشاش و ناامنی را می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات ساختاری ورامین گفت: برخی مطالبات به حق مردم این منطقه در مورد حمل و نقل و قطار شهری همچنان معطل اقدام مسئولان امر بوده و مردم منتظر تحقق وعده‌های مسئولان هستند.

امام جمعه قرچک: حمله آمریکا و انگلیس به یمن جلوه وحشی گری غرب است

انتخابات نماد اقتدار ملی است/ رژیم صهیونسیتی در باتلاق غزه گرفتار شد

امام جمعه شهرستان قرچگ گفت: حمله آمریکا، انگلیس و کشورهای هم پیمان آن‌ها به یمن، جلوه دیگری از وحشی‌گری غرب علیه انسانیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان اقامه شد، اظهار داشت: امروز دنیا در برابر تفکر تحمیلی غرب ایستاده است و نقشه جدیدی که آمریکا برای منطقه کشیده بود، امروز به نفع مقاومت تغییر کرده و موجب شد تا جمهوری اسلامی با اقتدار کامل، از مواضع خود دفاع کند.

وی افزود: این که امروز ایران اسلامی با اقتدار کامل و با شجاعت فرزندان خود، نفکش سرکش و سارق آمریکا را که ماه‌های گذشته نفت ایران را ربوده بود، در دریای عمان متوقف می‌کند، نشان از عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه دارد.

اسماعیلی تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی باید بدانند که زمین، هوا و دریا زیرررصد دقیق نیروهای جان بر کف و انقلابی ما است و عوامل پشتیبانی صهیونیستی، هرکسی که می‌خواهد باشند چه آمریکا و چه اروپا مورد رصد نیرو های مقاومت قرار دارد.

وی اظهار داشت: حملات بامداد امروز نیروهای وحشی آمریکا و انگلیس با پشتیبانی چند کشور دیگر به یمن، اقدامی خود سرانه، خلاف قانون، نقض آشکار تمامیت ارضی یمن و قوانین بین المللی است و مردم ایران اسلامی، این ددمنشی را شدیداً محکوم می‌کنند.

امام جمعه قرچک گفت: آمریکا میخواهد رسوایی شکست در غزه را با هدف انحراف و تغییر افکار عمومی دنیا از غزه به یمن جبران کند ولی قطعا به نتیجه نمی‌رسد.

امام‌جمعه روبار قصران : انتخابات با حضور مردم پرشور خواهد بود 

امام‌جمعه رودبار قصران در خطبه این هفته گفت : بالاترین هدف دین، ساختن وتربیت انسانهاست .روز قیامت ندا داده می شود این الرجبیون وکسانی به این نداپاسخ می دهند که دراین ماه به شب زنده داری وروزه واستغفار بپردازند .

حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری بابیان اینکه ماه رجب ماه بزرگ خداست وهیچ ماهی به حرمت وعظمت ان نمی رسد  افزود : ماه رجب را رجب الاصب نامیده اند زیرابرکات الهی فراوان نازل می شود .

وی ادامه داد : یکی ازشبهای باعظمت شب جمعه اول ماه رجب است که لیله ارغایب نامیده اند .لیله الرغایب یعنی شب آرزوها ، انچه مهم است ومهندسی ارزوهاست یعنی مابهترین ارزوها راازخداوندطلب کنیم .درارزوها اولویت بندی کنیم ..ازامام هادی دواثرگرانسنگ به مارسیده است .اول: زیارت جامعه کبیره  دوم: زیارت غدیریه امیرالمومنین .

امام جمعه رودبار قصران با اشاره به اینکه  مقام معظم رهبری به حق فرمودند که حضورمردم درصحنه معجزه می کند  درباره برکزاری انتخابات گفت : دشمنان هرگز نمی توانند مردم ایران را مقابل انقلاب قرار دهند زیرا مقابله با انقلاب را مقابله با اسلام می دانند . مردم مادرطول۴۴سال گذشته ثابت کردند که پشتوانه قوی برای نظام هستند .

وی افزود : دشمن تلاش می کندتانظام رامتهم به ناکارامدی کندتابتواند ازحضورمردم دراتتخابات جلوگیری کند . مجلس شورای اسلام نمادجمهوریت ومجلس خبرگان نماد اسلامیت جمهوری اسلامی است .دشمن نمی خواهد مشکلات مردم حل شود لذا ازحضورمردم درانتخابات جلوگیری می کند.

 حجت الاسلام نیشابوری تصریح کرد : موظفیم مطالبات مردم راپیگیری کنیم ودرکنار مردم ایستاده ایم وتذکرات لازم رابه مسولین می دهیم .

امام‌جمعه قصران افزود : مهمترین هدف داعش ازحملات تروریستی القای ناامنی درایران است .هدف داعش ازحملات تروریستی تاثیرگذاری برانتخابات است  که هرگز موفق نخواهد شد . ازتلاش سربازان گمنام امام زمان نیز به خاطرشناسایی دستگیری داعش وهمدستان انها تشکرمی کنم .

حجت الاسلام نیشابوری در پایان  خاطر نشان کرد : ازارتش جمهوری اسلامی بخاطر توقیف نفتکش امریکایی تشکر می کنیم .امیدوارم دشمنان انقلاب پیام توقیف نفتکش رادریافت کرده باشند وبدانند ایران هرگز دست ازانتقام نمی کشد و درزمان ومکان مناسب انتقام  گرفته وازمنافع ملی دفاع خواهیم کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha