احزاب به تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند

شیراز- ایرنا- قائم مقام شورای وحدت استان فارس گفت: احزاب و گروههای سیاسی کمک کنند تا مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای وحدت استان فارس، جابر مهدیار، با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه امسال افزود: لذا ضرورت دارد که احزاب با ایفای نقش موثر و پیش بینی برنامه های جامع در این مسیر مهم گام بردارند.

او ادامه داد: قطعا اقدام صحیح و برنامه ریزی مناسب از سوی احزاب می تواند در کنار اقدامات سایر مجموعه ها و عناصر به تحقق مشارکت پرشور در انتخابات آتی منتهی شود.

وی، با اشاره به برگزاری همایش هماهنگی دبیران شورای وحدت شهرستان های استان فارس گفت: این همایش نیز با هدف تنظیم برنامه های چگونگی مشارکت مردم در انتخابات و همچنین بررسی وضعیت کاندیداتورهای انتخاباتی برگزار شد.

احزاب به تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند

قائم مقام شورای وحدت استان فارس افزود: در این همایش مشورتی مباحث کلان ملی و استانی و چگونگی توسعه استان فارس مورد بحث قرار گرفت.

مهدیار ادامه داد: همچنین در همایش مذکور علاوه بر اینکه در خصوص توسعه سطح دانش مدیریتی مباحثی مطرح شد، بین نمایندگان احزاب شناسنامه دار و گروه های فعال اجتماعی شرکت کننده در همایش نیز تعامل و همفکری ایجاد شد.

وی اظهار کرد: در این همایش برنامه زمان بندی همراهی با نظرات رهبر معظم انقلاب با هدف توسعه مشارکت مردمی نیز مورد بحث قرار گرفت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha