وقوع پنج تصادف طی ۲۴ ساعت اخیر در آذربایجان‌غربی/ ۳۳ نفر مصدوم شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال احمر در ۲۴ ساعت اخیر برای پنج تصادف در جاده‌های استان اعزام و ۳۳ مصدوم این سوانح را نجات دادند.

حمید محبوبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت شاهد حوادث رانندگی متعددی در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در آنها، یک‌ نفر نیز فوت کرد.

وی با اشاره به واژگونی مینی‌بوس در جاده شاهین‌دژ به تکاب گفت: در این حادثه ۱۸ مصدوم ثبت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه‌های امداد و نجات مائین بلاغ تخت سلیمان و اکیپ پشتیبان شعبه بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ و نیسان جونیور در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: دراین تصادف که در محور ارومیه به سلماس رخ داد، متاسفانه یک نفر فوت شده و یک نفر نیز مصدوم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله در این حادثه حضور یافتند و عملیات‌های لازم را اجرا کردند.

وقوع پنج تصادف طی ۲۴ ساعت اخیر در آذربایجان‌غربی/ ۳۳ نفر مصدوم شدند
محبوبی در خصوص تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه به سلماس نیز اظهار کرد: این تصادف عصر پنجشنبه بین خودروی‌های پراید، تندر ۹۰ و پژو ۴۰۵ رخ داد.

وی با اشاره به مصدومیت هفت نفر در این سانحه افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی درخصوص برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تریلی ۱۸ چرخ در محور ارومیه به تبریز نیز گفت: شب گذشته پس از این برخورد نیروهای امداد هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل چمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: این حادثه سه مصدوم داشت که مصدومین به مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وقوع پنج تصادف طی ۲۴ ساعت اخیر در آذربایجان‌غربی/ ۳۳ نفر مصدوم شدند
محبوبی با اشاره به واژگونی خودروی سواری هایما در ساعت ۲۲ شب گذشته افزود: چهار نفر از سرنشینان این خودرو در محور ارومیه به سلماس مصدوم شدند.

وی با تقدیر از نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات گفت: نیروهای امدادی پایگاه گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha