مرکز تشخیصی درمانی خیریه در رفسنجان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - مرکز سونوگرافی خیریه کوثر بخش کشکوییه شهرستان رفسنجان با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور و استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید محمد حسینی امروز در این آیین با تشکر از خیریه کوثر بخش کشکوییه رفسنجان افزود: مال و ثروت برای همیشه ماندگار نیست و آنچه که دست انسان را می‌گیرد، عمل خیر و کارهای ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه دانش‌بنیان و درمان از جمله دیالیز انحام شده است، عنوان کرد: نیروهای نخبه در کشور ما در حال انجام فعالیت‌های قابل توجه و ارزشمندی هستند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند مردم استان کرمان نخبه‌پرور هستند بیان کرد: عده‌ای نمی‌توانند این پیشرفت را ببینند و دشمن به دنبال جنگ‌افروزی در جهت تامین منافع خود در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه به کمک مردم انتخابات امسال به بهترین شکل برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به درخواست بخش خصوصی توافق خوبی در خصوص صادرات پسته انجام شده و امید داریم گشایش‌هایی در این زمینه حاصل شود.

مرکز سونوگرافی خیریه کوثر کشکوییه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به صورت خیرساز احداث شده است.

استاندار کرمان نیز گفت: ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه کشکوییه وجود دارد و با انجام سرمایه‌گذاری می‌توان موجب ماندگاری جمعیت و مهاجرت معکوس در منطقه شویم.

محمد مهدی فداکار بیان کرد: ناحیه صنعتی غیردولتی احمدآباد نیز پس از تصویب نهایی مجوز آن صادر می‌شود و امیدوار هستیم این مجموعه تا قبل از پایان دولت افتتاح شود.

وی اظهار داشت: این منطقه چاره‌ای غیر از سرمایه‌گذاری صنعتی به دلیل چالش و کمبود آب وجود ندارد.

در ادامه استاندار کرمان با حضور در محل گلزار شهدای روستای شریف‌آباد بخش کشکوییه حضور یافت.

بخش کشکوییه در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha