۲۹۳ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های بوشهر انجام شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی ۲۹۳ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در ۹ ماه امسال انجام شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می‌رود روکش آسفالت محورهای استان تا پایان سال به ۳۶۰ کیلومتر برسد که از برنامه هدفگذاری بالاتر خواهد بود.

وی افزود: از مجموع ۲۹۳ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان، عملیات روکش آسفالت ۹۵ کیلومتر مربوط به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و ۹۸ کیلومتر هم آسفالت حفاظتی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: طی این مدت ۱۰۰ کیلومتر لکه‌گیری در محورهای استان انجام شده است.

اخترشناس عنوان کرد: محورهای دیلم - بهبهان، گناوه - دیلم (محدوده امام حسن)، بوشهر - برازجان (دالکی)، چغادک - خورموج، برازجان - آبپخش از جمله محورهای استان هستند که عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آن انجام شده است.

وی یادآور شد: انجام عملیات حفاظتی، لکه‌گیری و درزگیری محورهای مواصلاتی، از خرابی شدید محورها جلوگیری می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: برای اجرای عملیات روکش آسفالت در استان اعتباری ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha