نفرات برتر کشتی پهلوانی استان مرکزی معرفی شدند

اراک - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی، از معرفی نفرات برتر کشتی پهلوانی این استان خبر داد و گفت: تیم‌های ساوه، اراک و محلات به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم رقابت‌های کشتی پهلوانی استان مرکزی را از آن خود کردند.

«سید حسن قریشی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این دوره از مسابقات روز گذشته (جمعه) در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و تا اواخر وقت این روز، ۷۰ ورزشکار از شهرستان‌های زرندیه، ساوه، خمین، دلیجان، محلات، ساوه، شازند، تفرش و اراک در رده سنی بزرگسالان (۱۸ سال تمام) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: این مسابقات برای انتخاب برترین‌ها جهت اعزام به مسابقات کشوری در وزن‌های ۶۰- ، ۷۰- ، ۸۰- ، ۹۰- ، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار شد.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در وزن ۶۰- کیلوگرم مقام اول به امیر ارسلان فیروزی از محلات، مقام دوم به کاوه موسایی از ساوه و مقام سوم به محمد حسین عظیمی از دلیجان تعلق گرفت.

قریشی اظهار کرد: مقام اول وزن ۷۰- کیلوگرم را احد آرین از خمین، مقام دوم را سعید نورمحمدی از ساوه و مقام سوم را محمد مهدی هفته خانکی کسب کرد.

وی بیان کرد: عنوان‌های اول تا سوم وزن ۸۰- کیلوگرم به ترتیب توسط فرشید افروغ از خمین، وحید دیوسالار از زرندیه و عرفان محمدی از اراک به دست آمد.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی اضافه کرد: در وزن ۹۰- کیلوگرم علی سبزی از ساوه مقام اول، اسماعیل رسولی از اراک عنوان دوم و علیرضا عبادی از محلات مقام سوم را کسب کرد.

قریشی گفت: عنوان‌های برتر🔻وزن ۱۰۰- کیلوگرم نیز به ترتیب به حمیدرضا جیریایی از اراک، حامد ویسی از ساوه و محمدحسین نقوی از زرندیه، تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: مقام اول🔻وزن ۱۰۰+ نیز توسط محسن بهمنی از اراک به دست آمد، مقام دوم را هادی حبیبی از اراک کسب کرد و مقام سوم به دست علی علیمحمدی از محلات رقم خورد.🙏

بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha