۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85352163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد ملی «رشدآوند» فرصتی برای تعامل خانواده، مسجد و مدرسه است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رویداد ملی «رشدآوند» فرصتی برای گردآوری، ارزیابی و معرفی ایده‌های مرتبط با تقویت تعامل خانواده، مسجد و مدرسه است.

به گزارش ایرنا روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز شنبه به نقل از محمدرضا ابراهیمی افزود: این رویداد ملی به همت خانه فناوری‌های فرهنگی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و از ظرفیت‌های آموزش و پرورش نیز برای رویداد ملّی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش استان برای اطلاع‌رسانی در مورد این رویداد ملی از سامانه‌های متعدد در اختیار خود بهره‌گیری و استفاده خواهد کرد و پس از گردآوری طرح‌ها می‌تواند زمینه اجرای آن ها را نیز فراهم کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با توصیف رویداد ملی «رشدآوند» اظهار داشت: طرح‌های خوبی در زمینه تعامل خانواده‌ها با مسجد و مدرسه در سطح کشور و استان اجرا می‌شود که از طریق رویداد «رشدآوند» می‌توان آن ها را گردآوری کرد و در مناطق گوناگون به اشتراک گذاشت.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری این رویداد استقبال می‌کند و آمادگی لازم برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ این رویداد و شناسایی، هدایت و به اشتراک‌گذاری طرح‌های آن را دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: کودکان، نوجوانان و جوانان، استفاده کننده این طرح و خدمت فرهنگی هستند و به همین دلیل از آن استقبال می‌کنیم و معتقدیم طرحی که در جایی تجربه شده باشد، بطور قطع بهتر جواب می‌دهد تا اینکه طرحی اجرا شود که قبلاً به‌صورت نمونه تجربه نشده باشد.

وی با بیان اینکه امکان بومی‌سازی طرح‌های تجربه‌شده نیز وجود دارد ادامه داد: گروه‌های فعال فرهنگی، مربیان پرورشی و معلمان و دبیران، اقشاری هستند که از آن ها برای شرکت در رویداد «رشدآوند» دعوت می‌شود.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش نخستین نهادی بود که از رویداد «رشدآوند» حمایت کرد، گفت: برگزاری این رویداد را در شورای آموزش و پرورش بعنوان مهمترین شورای فرهنگی استان، مطرح کردیم و راهکارهایی نیز در این شورا برای اجرای موفق‌تر رویداد ارائه شد که از جمله این راهکارها استفاده از شبکه شاد و سامانه‌های متعدد در اختیار آموزش و پرورش برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ رویداد «رشدآوند» است.

به گفته وی، در شورای آموزش و پرورش استان نیز مصوب شد که صدا و سیما نیز به اطلاع‌رسانی در مورد این رویداد فرهنگی بپردازد.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای برگزاری رویداد «رشدآوند»، ابراز امیدواری کرد که با ارائه طرح‌های مناسب به این رویداد و گردآوری آن ها شاهد خروجی خوبی برای استان و کشور باشیم.

رویداد ملی «رشدآوند» فرصتی برای تعامل خانواده، مسجد و مدرسه است

رویداد ملی «رشدآوند» فرصتی برای گردآوری، ارزیابی و معرفی ایده‌های مرتبط با تقویت تعامل خانواده، مسجد و مدرسه است که به همت خانه فناوری‌های فرهنگی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت ایده تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲ می‌توانند به پایگاه اینترنتی رشد آوند مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha