۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85352258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و باران در محور چالوس و آزادراه تهران- شمال

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی و سایر محورهای شریانی و غیر شریانی را اعلام کرد که بر این اساس محور چالوس و آزادراه تهران- شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) است و محور چالوس و آزادراه تهران- شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده‌است.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها بیانگر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل «ساسانی» تا پل «کلاک» و ترافیک سنگین در برخی از مقاطع محور شهریار- تهران است.

بر اساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، مازندران، البرز، تهران و همدان، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، کرمانشاه و ایلام، مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های تهران، قم، همدان و خوزستان است.

همچنین محورهای پونل- خلخال، هشتگرد- طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha