فرماندار گناباد:مسوولان شهرستان مکلفند دستاوردها را در قالبهای رسانه‌ای به مردم معرفی کنند

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: همه مسوولان موظفند که طی دهه فجر دستاوردهای حوزه های تابعه خود را در ۲ بخش از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و همچنین در دولت سیزدهم به صورت کلیپ تصویری و یا در قالب اخبار و گزارش رسانه های ارتباط جمعی به مردم معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز شنبه در نشست برنامه ریزی دهه فجر گناباد توجه به مقوله جهاد تبیین را از ضرورتهای برنامه های این دهه ذکر کرد و افزود: باید از ظرفیتهای نوجوانان و جوانان برای برگزاری پرشور این آیین حداکثر بهره را گرفت و کمیته های تابعه ستاد دهه فجر به نقش مهم و محوری خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به این که اجازه هیچ گونه اقدام و برنامه غیر قانونی را در گناباد نمی دهیم ادامه داد: چندی قبل برخی افراد بدون هماهنگی با اورژانس، پدافند هوایی و سایر مسوولان ذیربط به صورت غیر قانونی در این شهرستان "پاراگلایدر" به پرواز درآوردند در حالی که هر گونه پرواز شی و حتی دوربین پرنده(هلی شات) در ارتفاع ۱۰۰متری برای تصویر برداری باید با مجوز انجام شود و پرواز پاراگلایدر در ارتفاع بالاتر به طور یقین مستلزم اخذ مجوز است.

فرماندار گناباد گفت: برگزاری هر گونه برنامه و همایش در بخشهای ورزشی، فرهنگی و اجتماعی باید بر اساس مجوز از ادارات تابعه انجام شود و همه دستگاههای اجرایی موظف به حمایت از اقدامات قانونی هستند.

مسوول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گناباد هم گفت: تبیین اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات محور اصلی برنامه های دهه فجر سال جاری قرار دارد و باید از همه ظرفیتهای موجود در این زمینه بهره گرفت.

حسن باقرزاده با اشاره به تشکیل ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر در گناباد از ادارات و بخشهای مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی این شهرستان خواست هر گونه برنامه و همایش را با ستاد دهه فجر هماهنگ کنند و از هر گونه اقدام بدون هماهنگی بپرهیزند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha