۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85352576
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهارمین محموله کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه ارسال شد+فیلم

اسلام‌آباد- ایرنا- دولت پاکستان ضمن اعلام حمایت از آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم علیه فلسطینیان، امروز چهارمین محموله کمک‌های بشردوستانه خود را برای مردم غزه ارسال کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان، یک فروند هواپیمای باری حامل ۲۰‌ تن مواد غذایی، پوشاک زمستانی، کمک‌های پزشکی برای مردم مظلوم غزه امروز از فرودگاه بین‌المللی اسلام‌آباد عازم پایتخت اردن شد.

ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه طی مراسمی در فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد و با حضور وزیر امور خارجه پاکستان، سفیر فلسطین و نمایندگان نیروهای مسلح پاکستان صورت گرفت.

جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه دولت موقت پاکستان با ابراز همدردی با مردم غزه و محکومیت تداوم جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان، اعلام کرد: پاکستان از شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دادگاه بین المللی به طور کامل حمایت می‌کند.

وی از جامعه جهانی خواست تا ضمن تامین فوری نیاز مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه، نقش خود را برای توقف جنایات اسرائیل و برقراری فوری آتش بس دائمی ایفا کند.

وی ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، اعلام کرد: ما در این برهه سخت در کنار برادران و خواهران خود در فلسطین و غزه هستیم.

پیشتر نمایندگان مجلس سنای پاکستان در همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در نوار غزه، قطعنامه تصویب کردند. آنان اعلام کردند که دولت و مردم پاکستان در این لحظات سخت در کنار مردم فلسطین هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha