هوای چهارمحال و بختیاری برفی می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت یک موج بارشی در سطح استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش برف و باران را در برخی مناطق استان به ویژه در کوهرنگ به همراه دارد.

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان هواشناسی برای این موج بارشی هشدار سطح زرد صادر کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزش باد شدید در برخی مناطق استان گزارش شده است و در ارتفاعات و گردنه‌های منطقه کوهرنگ طی امروز، همچنان کولاک برف و احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وزش باد شدید تا بعدازظهر در استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: صبح روز شنبه بیشترین سرعت وزش باد در شهرکرد به حدود ۵۸ کیلومتر برساعت گزارش شد.

نوروزی یادآور شد: بر اساس الگوهای امروز از روز سه‌شنبه تا جمعه بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و صبح روز چهارشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی فعال در استان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ سانتی‌متر برف و ۱۹ میلیمتر باران در ایستگاه کوهرنگ به همراه داشت و در شهرکرد ۶ میلیمتر، بروجن ۱.۳ میلیمتر، لردگان ۳.۶ میلیمتر، اردل ۹ میلیمتر، سامان پنج میلیمتر، فارسان چهار میلیمتر، شلمزار ۱۲ میلیمتر، مالخلیفه ۱۸ میلیمتر، سورشجان ۷.۳ میلیمتر، بازفت ۱۰ میلیمتر، آلونی ۴.۲ میلیمتر و لیرابی ۹ میلیمتر باران برجا گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha