سرمربی فلسطین: کره و ژاپن ۲ شانس اصلی قهرمانی هستند/ پرچم فلسطین بالاست

دوحه- ایرنا- سرمربی تیم ملی فلسطین گفت: تیم ایران بازیکنان باکیفیتی دارد اما من فکر می‌کنم ژاپن و کره‌جنوبی دو مدعی اصلی قهرمانی هستند.

به گزارش ایرنا، مکرم دابوب سرمربی تیم فوتبال فلسطین امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی با ایران اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم دعای همه ما برای ملت مظلوم فلسطین است و امیدواریم خدا ما را یاری کند تا پیروز شویم.

وی در مورد بازی با ایران گفت: تمامی بازی‌ها در این سطح سخت هستند به خصوص بازی با ایران که یکی از بهترین‌ تیم‌های قاره آسیا به حساب می‌آید. این تیم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد اما من فکر می‌کنم ژاپن و کره‌جنوبی دو مدعی اصلی قهرمانی هستند. ما برابر استرالیا و عربستان نتیجه‌ خوبی گرفتیم و به همین دلیل می‌توانیم هر اتفاقی را در بازی با ایران رقم بزنیم. امیدواریم فردا با کسب امتیاز راه خود برای صعود را هموار نماییم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین در خصوص شهادت سرمربی تیم‌های پایه این کشور، بیان کرد: هانی می‌توانست عضوی از کادرفنی ما در این مسابقات باشد. شهادت او را تسلیت می‌گویم. ما فقط او را از دست ندادیم بسیاری از ورزشکاران همانند مردم به شهادت رسیدند.

بوداب در مورد حضور بازیکنان تیم ملی فلسطین در دوره قبلی، گفت: بسیاری از بازیکنان ما در دوره قبلی نیز حضور داشتند. ما تجربه خوبی داریم و این توانایی را داریم که نخستین برد فلسطین در جام ملت‌ها را رقم بزنیم. روزهای سختی را داشتیم اما تلاش می‌کنیم تمرکز بازیکنان را حفظ کنیم. ما هر روز اخبار را دنبال می‌کنیم و خبرهای خوشی نمی‌شونیم. همین باعث شده تا ما با تمام وجود در این مسابقات بازی کنیم و به همه ثابت می‌کنیم ما وجود داریم و پرچم ما بالاست.

سرمربی فلسطین درباره شرایط روحی بازیکنان در این مسابقات همزمان با جنگ غزه، گفت: تلاش می‌کنیم در شرایط کنونی تمرکز بالایی داشته باشیم. بازیکنان و کادرفنی قبل از تمرینات و بعد از تمرینات اخبار کشورمان را دنبال می‌کنیم. اما ما با تمام قوا در این مسابقات بازی می‌کنیم تا به دنیا نشان دهیم که فلسطین وجود دارد و پرچم فلسطین بالاست.

دیدار تیم‌های ملی ایران و فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا فردا شب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha