آنچلوتی: ژاوی تجربه ندارد/ زیدان بهترین بازیکنی بود که دیدم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: ژاوی کارش عالی است اما او تجربه من را ندارد چرا که بسیار جوان است.

به گزارش ایرنا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در خصوص دیدار فینال سوپر کاپ اسپانیا مقابل بارسلونا اظهار داشت: ما بعد از برد مقابل اتلتیکو مادرید به آرامش خوبی رسیدیم و به قهرمانی هم نزدیک شدیم و برای تحقق به آن باید تلاش کنیم.

وی در خصوص اینکه دیدار فینال چه کسی دروازه‌بان است، گفت:‌ من قصد دارم کاری انجام دهم که تیم موفق شود. ما با کپا قرارداد بستیم ولی متاسفانه او هم مصدوم شد. البته لویین هم شایستگی بازی را دارد ولی من تصمیم می‌گیرم چه کسی در درون دروازه‌ قرار گیرد.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد ترکیب تیمش را تغییر دهد یا نه، گفت: بازی همیشه با ۱۱ بازیکن مورد تایید سرمربی وارد زمین می‌شوند. تعویض هم مگر به خاطر مصدومیت یا عملکرد ضعیف بازیکن است. من شکی ندارم نیمکت‌نشینان رئال همیشه آماده هستند.

آنچلوتی در مورد اینکه آیا رئال مادرید به دنبال انتقام برای فینال سال گذشته است یا خیر، عنوان کرد:‌ تیم ما برای انتقام بازی نمی‌کند و همه بازیکنان برای پیراهن تیم می‌جنگند و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و به تیم حریف هم احترام می‌گذاریم.

وی در مورد ژاوی نیز عنوان کرد: ژاوی کارش عالی است اما او تجربه من را ندارد زیرا بسیار جوان است. او یکی از بهترین هافبک‌های جهان بود و این موضوع به تصور او در مربیگری کمک می‌کند. اگر ژاوی بگوید که دوست ندارد برنده شود، تعجب می‌کنم. این ال‌کلاسیکو مثل دیگر ال‌کلاسیکوهای قبلی نزدیک خواهد بود.

سرمربی رئال در مورد زین‌الدین زیدان نیز گفت: او بهترین بازیکنی بود که در تمرین دیدم. توانایی‌های او باور نکردنی بود. او به عنوان دستیار کمک زیادی به من کرد زیرا زیدان باشگاه را به خوبی می‌شناخت و من هم او را به خوبی می‌شناختم. زیدان در سازگاری با اسپانیا به من کمک زیادی کرد. این کمک بسیار بزرگی بود.

فینال سوپرکاپ اسپانیا فردا شب بین تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الاول‌ استادیوم عربستان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha