۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85352787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: عملیات جستجو برای سه نفر مفقود در منطقه آلوج مشگین‌شهر ادامه دارد

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر گفت: عملیات جستجو برای سه نفر مفقود در منطقه آلوج مشگین غربی با وجود بارش سنگین برف ادامه دارد.

شهرام محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنجشنبه گذشته سه نفر که ۲ نفر از آنها برادر بودند به قصد شکار از منزل خارج می‌شوند که پس از یک روز بی‌خبری ، خانواده‌های آنها روز جمعه موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر اطلاع می‌دهند.

وی افزود: در جریان جستجوی روز گذشته یک دستگاه لندرور متعلق به این افراد در منطقه پیدا شد که تا نیمه در برف مدفون شده بود اما عملیات جستجو و نجات در ساعت ۲۳ شب گذشته به علت احتمال بروز خطرات جانی برای امدادگران متوقف شد.

فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه روز گذشته پنج اکیپ در عملیات جستجو و نجات حضور داشتند، ادامه داد: امدادگران و نجاتگران شب گذشته در ارتفاع پایین‌تر از محل اتراق کردند و از ساعت پنج بامداد امروز مجددا عملیات جستجو و نجات آغاز شد.

محمدی اضافه کرد: از بامداد امروز ۶ اکیپ جستجو و نجات به همراه یک دستگاه خودرو برفی آرگو و یک دستگاه لودر در منطقه حضور دارند و عملیات جستجو برای این افراد همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی امکان استفاده از بالگرد در منطقه وجود ندارد و امدادگران به صورت زمینی برای این افراد جستجو می کنند.

به گزارش ایرنا ، اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار قرمز از فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز یکشنبه خبر داده است.

در همین زمینه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و امدادی استان اردبیل در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی تا اطلاع بعدی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

امروز نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل با حضور سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد و در این نشست بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی در صورت لزوم تاکید شد.

بارش برف از ساعات اولیه امروز شنبه در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده و از ساعتی قبل بارش برف در شهر اردبیل تشدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha