۲۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۵۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85353044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: دولت به تمامی وعده های خود پایبند است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دولت به تمامی وعده های خود پایبند است و برای احقاق حقوق ملت شبانه روز تلاش می کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی شامگاه شنبه و در دیدار با مردم شهر الوند خاطرنشان کرد: دولت در داخل کشور به دنبال ثبات اقتصادی است، موضوعی که در استان هم به دنبال تحقق آن هستیم و شرایط اشتغال، تولید و سرمایه گذاری این منطقه خوشبختانه رو به بهبود بوده تا جایی که بعد از مدت ها وقفه شاهد رشد اقتصادی بهتر هستیم.

وی با بیان اینکه البته در این مسیر سختی های متعددی نیز وجود دارد، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دلیل آرمان ها و اندیشه های مردم عزیز ایران، دنبال ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند و همین موضوع دشواری هایی را در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرده ولی کشور ما علی رغم تمامی مشکلات موجود و با تدابیر و راهبردهای استراتژیک اتخاذ شده دست برتر را در اتفاقات پیرامونی دارد و شرایط به گونه ای است که در معادلات اوضاع منطقه به نفع جریان مقاومت است.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در نظام های بین المللی سیاست دولت حفظ عزت، سربلندی و اقتدار ملت ایران و توجه به تعریف منافع مشترک کشورها و در این مسیر هم با حمایت مردم دستاوردهای زیادی را کسب کرده است.

اعلایی اضافه کرد: دولت با سلامت، صداقت و بستن راه های ناسلامت و فسادزا، تنها منافع مردم را دنبال می کند و به زودی نیز شاهد شرایط بهتری هم خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha