۲۴ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85353136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت یک صهیونیست در غزه/ شمار نظامیان کشته‌شده اسراییل به ۵۲۲ نفر رسید

تهران - ایرنا- ارتش رژیم اشغالگر از هلاکت یک نظامی و زخمی شدن یک افسر صهیونیست در درگیری در جنوب نوار غزه خبر داد، بدین ترتیب شمار نظامیان کشته شده در جنگ غزه به ۵۲۲ نفر رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «الجزیره»، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک افسر صهیونیست دیگر در بخش مهندسی سلاح در جنوب نوار غزه به خبر داد.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز روز شنبه از به هلاکت رسیدن شماری از نظامیان صهیونیست در شهر «خانیونس» در جنوب نوار غزه و انهدام ۲ دستگاه تانک دیگر «مرکاوا» و یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

رسانه صهیونیستی «واللا» نیز دیروز شنبه اعلام کرد که دو فرمانده گردان ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته در غزه زخمی شده اند.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند، ارتش رژیم اسراییل معلول شدن چهار هزار نظامی خود در جنگ غزه را تائید کرده است.

بر اساس این گزارش، برآوردها نشان می‌دهد که مجموع نظامیانی که در جنگ علیه غزه معلول شدند، به سی هزار نفر می‌رسد.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۱۰۰ روز است که در حال بمباران مناطق مسکونی و مراکز آموزشی و فرهنگی نوار غزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha