۲۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85353253
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد تایباد ایجاد شد

تایباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: ۲۰۴ فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون باهدف ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت پوشش در این شهرستان ایجاد شده است.

رضا جهان‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد اشتغال با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: ۴۰ درصد اشتغال ایجاد شده برای زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: این کمیته در جذب اعتبارات اشتغال از شهرستانهای برتر است و امسال ۵۲۰ میلیارد ریال برای حوزه اشتغال مددجویان این نهاد حمایتی در تایباد پیش بینی شده که تاکنون ۵۲ درصد آن محقق شده است.

جهان پور افزود: اعتبار اشتغال افراد واجد شرایط این نهاد حمایتی در تایباد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به این که خودکفا شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهمترین رسالتهای این نهاد است ادامه داد: تایباد در ایجاد اشتغال برای ۱۷۲ نفر سهمیه دارد که در بازه زمانی گذشته از سال جاری، بستر اشتغال ۹۲ نفر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: هم اکنون ۵۰۰ پرونده اشتغال مددجویان تایباد با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در مرحله پشت نوبت و یا مرحله پرداخت قرار دارد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد چهار هزار و ۵۸۰ خانوار با جمعیت افزون بر ۹ هزار و ۹۰۰ نفر را تحت پوشش برنامه حمایتی خود قرار داده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha