کشف هفت هزار ثوب البسه زنانه قاچاق در تهران/ توقیف سیگارهای قاچاق

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از هفت هزار ثوب البسه زنانه قاچاق از یک پاساژ در محدوده بازار خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز یکشنبه در این خصوص گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران موفق به کشف محل دپوی و پخش البسه قاچاق در محدوده بازار شدند که این کالاها توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و پخش می شد.

وی افزود: ماموران محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد البسه خارجی دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی و گمرکی است.

به گفته سرهنگ افشاری، کالاهای کشف شده شامل هفت هزار و ۱۶۵ ثوب پوشاک زنانه محصول کشور چین بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ یادآور شد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی این را هم اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می شود لذا از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس گرفته و موارد را به اطلاع پلیس امنیت اقتصادی برسانند.

دخانیات میلیاردی در توقیف پلیس
همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۲۰ میلیارد ریال سیگار خارجی قاچاق خبر داد و گفت :ماموران پس از چندین ساعت کنترل محسوس و نا محسوس محورهای جنوبی شهر به یک دستگاه کامیون ولوو سفید رنگ مشکوک شدند و به راننده دستور توقف دادند.

سرهنگ افشاری با اشاره به اینکه راننده خودرو مدعی بود با مجوزهای قانونی قصد حمل کالای خشکبار از تهران به استان‌های شرقی کشور دارد، افزود: با انجام بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو مذکور ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی با مارک‌های مختلف کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: کالای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تحویل شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha