۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85353467
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تشکل‌های شاهد و ایثارگری سرمایه اجتماعی بنیاد شهید هستند

گرگان- ایرنا- مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر سرمایه اجتماعی این نهاد هستند که رسالت اصلی آنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم نریمانی روز یکشنبه در همایش «وحدت اسلامی و نقش تشکل‌های شاهد و ایثارگر در تحکیم آن» در گرگان اظهار کرد: شهیدان محور وحدت و انسجام در جامعه هستند که تبلور آن در عملکرد تشکل‌های مرتبط با شهدا به روشنی دیده می‌شود.

وی به جنایت رژیم صهونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: سازمان ملل، مدافعان حقوق بشر و کنوانسیون‌های بین‌المللی در مقابل این نسل‌کشی‌ها سکوت کرده‌اند و مرگ اخلاق و معنویت در این موضع‌گیری‌ها آشکار است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هم در این مراسم گفت: این استان پنج تشکل مرتبط با شاهد و ایثارگران دارد که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مشغول فعالیت هستند.

محمدعلی طالع‌زاری اظهار کرد: علاوه بر آن، چند تشکل مانند شهدای اهل سنت و انجمن جانبازان قطع نخاع ویلچری به زودی در گلستان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت قانون شاهد راه‌اندازی تشکل‌های دیگر و ایفای نقش آنان در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی باشیم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: برای اولین بار در دولت سیزدهم مواد ششم و هفتم تبصره ۹ قانون بودجه تشکل ها در حال اجرا است که تشکل‌ها می‌توانند از یک درصد بودجه دستگاه های دولتی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha