۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85353482
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هشت دستگاه خودروی سواری شوتی در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت:‌ هشت دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با جدیت در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت بار موسوم به شوتی در سطح استان اجرا شد که با هماهنگی های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، هفته گذشته به مدت سه روز تعداد هشت نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بدری تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح، انواع کالای قاچاق شامل پنج دستگاه لوازم خانگی، ۲ دستگاه تلویزیون خارجی ۶۵ و ۷۵ اینچ ، ۷۵۰ ثوب انواع پوشاک خارجی و هفت دستگاه سرخ کن خارجی، ۲۶۷ کیلوگرم شکلات خارجی، ۳۵۰ کیلوگرم غذای حیوانات خارجی، ۲۵۴ کیلوگرم پاستیل خارجی، ۵۲ هزار و ۸۰۰ نخ سیگارت خارجی و دیگر اقلام را کشف کردند که همگی فاقد مجوز و قاچاق بودند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات قاچاق را در طرح مذکور ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha