مدیرکل ادیان سازمان تبلیغات اسلامی: علما بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

خواف- ایرنا- مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: علمای شیعه و سنی بسترساز حضور گسترده مردم در انتخابات هستند و باید همه توان و ظرفیت‌ خود را در این زمینه به کار بگیرند.

حجت الاسلام محمدتقی سیفانی روز یکشنبه در حاشیه همایش فرهنگ تقریب، ویژه مدیران شهرستان خواف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علما با توجه به تاثیرگذاری خود در جامعه و در راستای وظایف و جایگاه خود باید آحاد مختلف مردم را به سمت درستی هدایت کنند و بصیرت و آگاهی جامعه را افزایش دهند.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه مشارکت حداکثری در انتخابات با سرنوشت مردم و جامعه گره خورده است، علما باید با تبیین مولفه ها و نتایج حضور پرشور در انتخابات زمینه مشارکت مردم را افزایش دهند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ترفندهای دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی گفت: روحانیان باید با تبیین وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت، دشمنان را ناکام بگذارند و هرچه این همدلی بیشتر باشد معاندان از نیل به اهداف خصمانه خود ناامیدتر می شوند.

سیفانی تصریح کرد: در قضیه فلسطین اگر امت اسلامی دست به دست هم داده و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی می کردند، مساله فلسطین حل می شد ولی برخی از حکام کشورهای اسلامی نه تنها در این ارتباط همکاری نمی کنند بلکه حتی سرزمین خود را برای انجام جنایت علیه مردم مسلمان یمن که از حامیان مردم مظلوم فلسطین هستند، در اختیار دشمنان قرار داده اند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha