۴۲ میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی در خراسان‌شمالی جذب شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در ۹ ماهه امسال برای احداث چمن مصنوعی استاندار و زمین چمن مینی فوتبال در استان جذب شد.

غلامحسین شاکری کوشکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۲۷ میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی استاندارد در شهرستان های گرمه، اسفراین، فاروج و هزینه شد.

وی افزود: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای رازوجرگلان، مانه و سملقان و شیروان هزینه شده است.

شاکری کوشکی ادامه داد: زمین چمن شهرستان گرمه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و زیرسازی چمن مصنوعی در ۲ شهرستان دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه اتمام طرح های نیمه ورزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار از اولویت های دولت است، خاطرنشان کرد: اکنون ۵۹ طرح ورزشی در مناطق شهری و روستایی استان در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا، سرانه فضای ورزشی استان با بهره برداری از هشت هزار و ۱۳۸ متر مربع طرح ورزشی در دولت سیزدهم به ۵۲.۳۸ سانتی متر رسیده است.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۲ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha