سرمربی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم والیبال آلومینیوم اراک بومی هستند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم والیبال آلومینیوم اراک گفت: ۹۰ درصد بازیکنان این تیم از والیبالیستان بومی استان مرکزی هستند و از جمع ۲۰ ورزشکار، تنها ۲ نفر غیربومی است.

«امیر ربی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بومی‌سازی تیم، بهره‌گیری از جوانان و حمایت باشگاه آلومینیوم از رشته والیبال اتفاقات خوبی است که در این رشته رخ داده و همه تلاش‌ها برای کسب بهترین نتایج در مسابقات لیگ دسته ۲ باشگاه‌های مردان کشور به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور ۳۸ تیم کشور در گروه‌های ۶ و هفت تیمی برگزار می‌شود و اولین بازی تیم آلومینیوم چهارم بهمن‌ماه امسال به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم اراک ادامه داد: دور برگشت این بازی نیز به میزبانی استان مرکزی در ۱۹ بهمن‌ماه در اراک برگزار می‌شود.

ربی بیان کرد: بودجه باشگاه آلومینیوم برای والیبال چشمگیر نیست اما همین حمایت امیدبخش است و تلاش می‌شود تا تیم درخشش خوبی داشته باشد و نتایج مطلوبی کسب کند.

وی با بیان اینکه والیبال یک ورزش گروهی است و همه مجموعه باید خوب کار کند، اظهار کرد: تمرینات تیم والیبال آلومینیوم اراک با جدیت و در قالب بازی‌های دوستانه دنبال می‌شود.

والیبال یا توپ و تور یک ورزش گروهی است که در آن بازیکنان در ۲ تیم شش نفره، در ۲ سوی تور قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا بر پایه قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرود آورند، طول زمین والیبال ۱۸متر و عرض آن ۹ متر است و تیمی که بتواند سه سِت از بازی را ببرد، برنده است، هر ست ۲۵ امتیاز است و اگر به دست پنجم برود (دست نهایی مشخص کننده برنده) ۱۵ امتیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha