بسیجیان در خراسان جنوبی نگاه مساله محور دارند

بیرجند - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیجیان با نگاه مساله یابی، حل مساله و کارشناسانه به دنبال راهکارهایی برای حل مشکلات و چالش‌های استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا مهدوی روز یکشنبه در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی که با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد افزود: اقشار و رده‌های مختلف بسیجیان در همه عرصه‌ها پیشرو در میدان حضور دارند.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورزی در بسیج کمک بزرگی به راهبردهای استان و دستگاه‌های اجرایی می‌کند گفت: به برکت هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی تاکنون گام‌های موثر و خوبی در راستای توسعه و پیشرفت و گره‌گشایی از کار مردم برداشته شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در همه صحنه‌ها، حوادث و مشکلاتی که در استان نیاز به حضور بسیج بوده، بسیجیان حاضر شده و خدمت رسانی کرده‌اند.

وی افزود: وجود همدلی در استان و بین بسیجیان موجب شده کمبودها به چشم نیاید و همواره در همه عرصه‌ها بسیجیان با احصای مسائل و مشکلات برای رفع آنها پیش قدم بوده‌اند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان خراسان جنوبی هم در این همایش گفت: سال گذشته در مجموع ۶۶ مساله در موضوعات مختلف توسط کارگروه‌های تخصصی مجامع بسیج استان شناسایی و احصا شد.

ابوالفضل نوفرستی افزود: افتخار بسیجیان این است که تحت فرماندهی ولایت فقیه و نایب امام زمان (عج) خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: شکل جدیدی از بسیج مردمی را در کشورهای دیگر شاهد هستیم و باید تعریف جدیدی از بسیج ارائه داد.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: از سوی مجامع بسیجیان شهرستانی هم طرح‌هایی ارائه شد که چهار طرح آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مجمع بسیجیان به دنبال کار اجرایی نیست بلکه مسائل را احصا و در هیات‌های اندیشه‌ورز بررسی کرده و راهکار ارائه می‌دهند همچنین رصد آسیب‌ها از دستور کار اصلی مجامع بسیج است.

نوفرستی افزود: بازگویی اقدامات و دستاوردهای بسیج برای مردم از طریق ارتباط با رسانه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

همچنین در این همایش طرح کارگروه مدیریت و حکمرانی با عنوان صعود بی‌بازگشت در راستای امیدآفرینی، ایجاد هویت ملی و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، طرح کارگروه زنان و خانواده و طرح کارگروه اقتصاد زیربنایی ارائه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha