قارداشی: نمایندگان شایسته مجلس با حضور حداکثری انتخاب می‌شوند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: وظیفه داریم تا حضور فعالی در انتخابات داشته باشیم و همه را تشویق کنیم تا در انتخابات شرکت کنند.

مهرداد علی قارداشی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره لزوم حضور جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وظیفه ماست تا حضور فعالی در انتخابات داشته باشیم و همه را تشویق کنیم در انتخابات شرکت کنند تا بهترین افراد راهی مجلس شوند.

وی افزود: در این مدت برخی از نمایندگان مجلس برای برگزاری اردوی تیم ملی در بابلسر و حتی استخدام برادران عالمیان به ما کمک کردند. باید از ریاست مجلس هم تشکر کنم که در جلسه با روسای فدراسیون‌های ورزشی رهنمودهای خوبی داد. قدرشناس نمایندگان هستیم زیرا همواره در کنار جامعه ورزش حضور دارند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اما ما انتظار داریم تا در بحث بودجه بیشتر به ما کمک کنند زیرا مشکلات ارزی و بین‌المللی زیادی داریم. نقش یک قهرمان ملی در حوزه‌های بین‌المللی که افتخارات زیادی کسب می‌کنند بسیار زیاد است و باید حمایت ویژه از آنها صورت پذیرد. امیدوارم نمایندگان بودجه ورزش را درشت‌تر ببینند و باعث دلگرمی قهرمانان و نخبه‌های کشور شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha