۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85353724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشته سه گانه بانوان راه اندازی می شود

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85353724
رشته سه گانه بانوان راه اندازی می شود

قزوین - ایرنا - دبیر فدراسیسون ورزش های سه گانه (ترای اتلون) گفت: فدراسیون بنا دارد تا رشته سه گانه بانوان را که مدت ها پیش به تعطیلی کشیده شده بود را راه اندازی کند.

مجتبی ارشدی روز یکشنبه و در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات سه گانه (ترای اتلون) استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود استان قزوین در ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری، دو و میدانی و رشته های آبی، موفقیت و پیشرفت رشته سه گانه برای ورزشکاران منطقه دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قزوین نسبت به استان های همجوار خود از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و دارای استعدادهای مناسبی در این رشته است، خاطرنشان کرد: هیات ورزش های ترای اتلون قزوین بایستی در جهت رشد و توسعه این رشته در سطح تمامی شهرستان های استان خود تلاش کند.

ارشدی تصریح کرد: قزوین از معدود استان هایی است که در مسابقات استعدادهای برتر، تیم کاملی را همه ساله اعزام می کند و براساس آمار نیز امتیاز استان هر سال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

ترای اتلون از رشته های سخت، طاقت فرسا و در عین حال جذاب است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: رشته سه گانه (ترای اتلون) که ترکیبی از ورزش های استقامتی دوچرخه سواری، دو و میدانی و شنا است، از جمله رشته های سخت، طاقت فرسا و در عین حال جذاب محسوب می شود.

عباس علایی مقدم تصریح کرد: هیات ورزش های سه گانه در قزوین بایستی از ظرفیت های موجود مدارس، دانشگاه ها و حتی بسیج استفاه کند تا علاوه بر شناسایی و کسب استعدادهای برتر این رشته، پله های ترقی را نیز در اسرع وقت پشت سر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان با همراهی فدراسیون، نهایت تلاش خود را برای پیشرفت این رشته در استان قزوین به کار خواهد بست.

براساس این گزارش، در مجمع انتخاباتی هیات سه گانه استان قزوین که با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، میثم رضایی لایه با کسب حداکثری آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش های سه گانه (ترای اتلون) انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha