قارداشی: نوشاد عالمیان در قطر بدشانسی آورد/ امیدوارم نیما انتقام هدایی را بگیرد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان در مسابقات استار کانتندر قطر با بازیکنی که شیوه‌ای خاصی داشت، بازی کرد و نتوانست بازی خود را ارایه کند و با بدشانسی، نتیجه را به این بازیکن ژاپنی واگذار کرد.

مهرداد علی قارداشی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات استارکانتندر قطر، اظهار داشت: نیما عالمیان در این مسابقات نمایش عالی از خود نشان داد اما نوشاد با بازیکنی که شیوه‌ای خاص و ویژه‌ای داشت، بازی کرد و نتوانست بازی خودش را ارائه دهد و بدشانسی آورد و نتیجه را به این بازیکن ژاپن واگذار کرد و در ادامه امیرحسین هدایی را نیز شکست داد و تا سطح بالایی از جدول استارکانتندر صعود کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کانتندر دو ملی پوش دیگر نیز به جمع پینگ‌پنگ‌بازان اضافه می‌شوند. نوشاد در جدول اصلی این مسابقات قرار دارد اما باقی بازیکنان در جدول مقدماتی هستند. تا الان عملکرد ملی‌پوشان در این مسابقات خوب بود. نیما عالمیان در کانتندر قطر با کسی بازی می‌کند که هدایی را در مسابقات جهانی برد و در کانتندر ایتالیا این بازیکن نوشاد عالمیان را شکست داد.

وی ادامه داد: امیدوارم نیما بتواند انتقام باخت نوشاد و امیرحسین را بگیرد. این بازیکن از قهرمانان خوب اروپاست و سنش بالا رفته و مدتی بود که بازی نمی‌کرد و رنکینگ این پینگ‌پنگ‌باز اروپایی افت کرده و احتمال دارد که نیما بتواند او را شکست دهد.

قارداشی با اشاره به اینکه مسابقات کانتندر و استار کانتندر قطر تنها برای افزایش رنکینگ است، گفت: هرچند برخی از افزایش رنکینگ‌ها ارتباط مستقیم با رقیب دارد. این مسابقات جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک محسوب نمی‌شود. مسابقات کانتندر سطح پایین‌تری نسبت به استارکانتندر دارد.

وی درباره اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان اظهار داشت: بانوان پیش از مسابقات جهانی کره‌جنوبی یک اردو برگزار کردند و یک اردوی دیگر باقی مانده است.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی راهی مسابقات استارکانتندر و کانتندر قطر شد اما استارکانتندر در دور مقدماتی حذف شدند.

حضور در مسابقات استارکانتندر و کانتندر قطر اولین رویدادی است که نمایندگان تنیس روی میز ایران در سال جدید میلادی در آن شرکت کردند.

بلافاصله پس از اتمام مسابقات استارکانتندر در دوحه، این شهر میزبان مسابقات کانتندر است. نیما شمس، امیرمهدی کشاوری و مهشید اشتری هم در کنار برادران عالمیان و هدایی در این رویداد شرکت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha