۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85353822
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ مسافر در راه مانده در آستارا اسکان یافتند

آستارا - ایرنا- فرماندار شهرستان آستارا از اسکان ۱۸۰ مسافر در راه مانده در این شهرستان خبر داد و گفت: مقصد این مسافران شهرهای تبریز و مهاباد بود که به علت بارش برف و بوران در راه ماندند در مساجد اسکان داده شدند.

محمدرضا شهاب زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان برای اسکان مسافران در راه مانده ۲ مدرسه و یک مسجد در منطقه حیران و یک مسجد در شهر آستارا مهیا کرده بود که مسافران چهار اتوبوس در مسجد محمد رسول الله آستارا اسکان یافتند و هم‌اکنون تمهیدات برای عزیمت این مسافران به شهرهای مقصد درحال انجام است.

وی تصریح کرد: باتوجه امداد رسانی نیروهای خدمات رسان، نظامی، انتظامی و راهداری، مسیر بازگشایی و رفت و آمد برقرار شده است و بزودی کلیه مسافران در راه مانده به مقصد رهسپار می شوند.

به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه پرفشار سرد و بارش زا از ظهر شنبه و وجود امواج ناپایدار در سطوح فوقانی جو، بارش برف در ارتفاعات کوهستانی غرب گیلان به ویژه محور ارتباطی گردنه حیران آستارا آغاز شد که تردد خودروها در این محورها برای ساعاتی مختل کرد که با تلاش های دستگاههای خدمات رسان مسیر بازگشایی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی می باشد که فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha