۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85353843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشایی معابر اردبیل در پی بارش برف + فیلم

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 85353843
بازگشایی معابر اردبیل در پی بارش برف + فیلم

اردبیل- ایرنا- بارش شدید برف در شبانه‌روز گذشته (از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه) که ارتفاع آن در برخی نقاط به بیش از یک متر رسیده، موجب مسدود شدن برخی راه‌های اصلی و فرعی شهری و روستایی استان اردبیل شده و نیروهای شهرداری، خدماتی، امدادی و مردم در حال بازگشایی معابر هستند.

شهردار اردبیل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با لطف خدا از بعد از ظهر شنبه شاهد بارش برف هستیم که شور، شوق و شادی ستودنی در بین مردم به‌وجود آورده است و از همان ساعت‌های اولیه بارش نیروهای خدمات شهری پای کار آمدند و تا ساعت ۲۴ مشغول برف‌روبی بودند.

محمود صفری افزود: گروه‌های خدمات شهری شهرداری شامل ۱۹۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در دومین روز بارش از ساعت سه بامداد تا کنون در حال برفروبی و بازگشایی معابر با اولویت مسیرها و خیابان‌های اصلی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر خیابان‌های اصلی بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها جریان دارد ولی از مردم انتظار می‌رود همچنان صبر و حوصله به خرج بدهند.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه به‌زودی این شرایط را پشت سر می‌گذاریم و از حالت بحران خارج می‌شویم، اضافه کرد: الان البته وضعیت قرمز است و همه مدرسه‌ها و اداره‌ها تعطیل هستند و بر این اساس از مردم درخواست می‌شود از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین به تداوم برف‌روبی معابر اشاره داشت و از شهروندان خواست به منظور پاکسازی بهتر معابر شهر از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها خودداری نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha