از شناسایی انبار شوینده های تقلبی تا توقیف محموله اسباب بازی قاچاق در غرب استان تهران

تهران - ایرنا - شناسایی انبار حاوی شوینده های تقلبی درشهریار،توقیف خودروی حامل کاغذ دیواری قاچاق در رباط کریم ، توقیف خودروی وانت حامل اسباب بازی قاچاق در محور رباط کریم،اعتراف ۲ سارق اماکن خصوصی به ۲۲ فقره سرقت در فردوسیه و کشف ۵۱ هزار مواد محترقه غیرمجاز در یک منزل مسکونی از مهمترین اخبار پلیس غرب استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی سودجو و فرصت طلب در کارگاهی در شهرک مصطفی خمینی ( ویره) شهریار اقدام به تولید مواد شوینده تقلبی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

سرهنگ سیدهاشم حسینی خواه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی محل، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار، یک هزار و ۵۶۰ بسته شوینده با برچسب های معتبر، ۲ تن مواد اولیه پودر ماشین لباسشویی و ۷ هزار برچسب و کارتن خالی برای پرکردن پودرماشینی را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با راه اندازی کارگاهی در شهرک مصطفی خمینی شهریار، با سوء استفاده از برچسب شرکت های معتبر، مواد شوینده تقلبی تولید و قصد عرضه در بازار داشت که با اقدام پلیس، ناکام ماند.

به گفته سرهنگ حسینی خواه، کارشناسان، ارزش کالاها و آلات و ادوات مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار قرار گرفت.

توقیف خودروی حامل کاغذ دیواری قاچاق در محور رباط کریم به شهریار

سرهنگ حسینی خواه با اشاره به جزئیات این خبر گفت: گشت پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه پراید وانت مشکوک و موفق به توقیف خودرو می شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۸۰۰ قلم کاغذ دیواری قاچاق کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شد.

به گفته سرهنگ حسینی خواه، کارشناسان، ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف خودروی پراید وانت حامل اسباب بازی قاچاق در محور رباط کریم به شهریار

سرهنگ حسینی خواه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران حین گشت زنی، در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه خودروی پراید وانت مشکوک و موفق به توقیف خودرو می شوند.

وی افزود: با توقیف خودرو و دستگیری راننده آن، در بازرسی از خودرو ۵۳عدد اسباب بازی خارجی و قاچاق کشف و با تشکیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: کارشناسان، ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۵۱ هزار مواد محترقه غیرمجاز در یک منزل مسکونی

سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح این خبر اظهار داشت: با بدست آمدن خبری مبنی بر تولید و نگهداری مواد محترقه در یک واحد منزل مسکونی در ملارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اولیه و شناسائی محل فعالیت متهمان، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی در ملارد، ۵۱هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و در این خصوص ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند؛ از شهروندان خواست: اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت فروشندگان مواد محترقه، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت را از طریق تماس با تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف ۲ سارق اماکن خصوصی به ۲۲ فقره سرقت در"فردوسیه"شهریار

سرهنگ "پیمان فتاحی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجوئی های پلیس به ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی از قبیل سرقت دینام کولر، تابلو برق، پمپ آب، دوچرخه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی و قدردانی از شهروندان پیرامون همکاری با پلیس، تصریح کرد: بخش مهمی از موفقیت های پلیس در عملیات های انتظامی، مرهون همکاری اطلاعاتی عموم شهروندان می باشد.

کشف مواد محترقه در"سبزدشت"بهارستان

سرهنگ"مجید عسکری نیا"در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر تولید مواد محترقه دست ساز توسط فردی در منزلش در"سبزدشت" بهارستان، ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با شناسائی محل فعالیت متهم در سبزدشت، در عملیاتی یک نفر در این خصوص دستگیر و یک هزار و۴۷۰ عدد فشفشه بزرگ و ۲ هزار و ۴۰۰ عدد فشفشه کوچک مواد محترقه به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس قدردانی و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha