اصولی: پیگیر حضور لژیونرهای فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا هستیم

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال، گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص حضور چهار لژیونر فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا در حال انجام است تا تیم کشورمان با ترکیب کامل در این رویداد حضور یابد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، احسان اصولی درباره وضعیت حضور ۴ لژیونر کشورمان در جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در این مقطع برای کمیته فوتسال و علاقمندان تیم ملی مورد توجه است، برگزاری فوتسال جام ملت‌های آسیا در تاریخ خارج از فیفا دی است. به همین دلیل، موضوع بهره‌مندی از ۴ لژیونر کشورمان که در اسپانیا بازی می‌کنند، تحت پیگیری ویژه قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا، برای رفع دغدغه هواداران اعلام می‌کنیم که اطمینان داشته باشند پیگیری‌های لازم در حال انجام است و مکاتبه‌ای از طریق فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه‌های این بازیکنان انجام شده است.

اصولی افزود: به طور حتم، پیگیری برای حل این موضوع و دغدغه ادامه دارد. برنامه ما این است که تیم ملی با ترکیب کامل در جام ملت‌های آسیا حاضر شود و با رایزنی‌های رئیس فدراسیون و بخش روابط بین الملل، این مشکل رفع خواهد شد.

هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران در این مسابقات با کویت، بحرین و افغانستان همگروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha