استاندار: انتخابات مظهر وحدت موجود در استان سمنان شود

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: وحدتی مثال‌زدنی در داخل این استان وجود دارد که باید در عرصه انتخابات به بهترین شکل جلوه‌گر شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در نشست تبیینی انتخابات با ائمه جمعه سراسر استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: انسجام، صمیمیت و وحدت مابین مسئولان استان و همچنین روحانیون، علما و ائمه جمعه سراسر استان امری بسیار ارزنده و شاخص است و به نوعی می توان گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب موفقیت‌ها و دستاوردها در استان است.

استاندار سمنان گفت: ائمه جمعه سراسر استان پرچمدار جهاد تبیین، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، دفاع از سیاست‌های دولت سیزدهم و همچنین تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند هستند.

وی به چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی از سوی مقام معظم رهبری در بحث انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و خاطرنشان کرد: همه باید در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، همراه با هم در مسیر تحقق مشارکت قوی حرکت کنیم.

استاندار: وحدت موجود در استان سمنان در انتخابات متجلی شود

وی رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از جانبداری، تامین سلامت انتخابات و حفظ و حراست از رای مردم به عنوان حق الناس و امانت را در دستور کار ستاد انتخابات استان دانست و ادامه داد: به تمامی فرمانداران نیز این مساله تاکید شده است.

به گفته هاشمی، به برکت سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به استان، تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه‌تمام که مدت زیادی از زمان احداث آن می گذشت، در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه ها به عنوان مطالبه به حق مردم هستیم.

وی یادآور شد: در طول مدت عمر دولت سیزدهم در استان سمنان اقدامات بسیار ارزنده ای صورت گرفت و دستاوردهای مطلوبی نظیر کسب رتبه های برتر در حوزه کاهش نرخ بیکاری، کاهش نرخ تورم، پرداخت تسهیلات، رشد اقتصادی مثبت، راه‌اندازی واحدهای راکد، تحقق شعار سال، ایجاد فرصت‌های شغلی، و اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، به دست آمد.

هاشمی پرداختن به تمام مسائل و موارد، کمبودها و موانع و همچنین مباحث مرتبط با معیشت در سطح جامعه را ضروری برشمرد و افزود: مسوولان استان به این مسائل آشنا هستند و اقداماتی برای حل‌وفصل این دست مباحث در حال انجام است.

استاندار سمنان بیان کرد که مردم استان و ایران اسلامی همچون گذشته و در راستای اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی و اثبات وفاداری خود به نظام و خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان، با حضور حداکثری و مشارکت قوی خود برگ زرین دیگری می آفرینند.

به گزارش ایرنا، صلاحیت ۱۱۱ داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مجموع ۲۵۲ داوطلب چهار حوزه انتخابیه استان سمنان معادل بیش از ۴۴ درصد با اعلام ستاد انتخابات استان مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرار گرفته است.

از مجموع ۲۵۲ داوطلب ثبت‌نام قطعی در استان ۹ نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی احراز صلاحیت نشدند و ۳۷ نفر از ثبت نام‌کنندگان نیز مدارک پرونده خود را تکمیل نکردند و پرونده ۲۲۹ نفر از این افراد در هیات‌های نظارت مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد، صلاحیت ۱۱۱ نفر تایید و صلاحیت ۷۲ نفر نیز رد شد.

از مجموع ۲۵۲ داوطلب که در چهار حوزه‌ انتخابیه استان سمنان نام‌نویسی کردند، ۶ نفر قبل از بررسی صلاحیت‌ها از ادامه روند نامزدی انصراف دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha