توقیف ۶ خودرو حامل سوخت قاچاق در قصرشیرین

قصرشیرین- ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از شناسایی و توقیف ۶ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در شهرستان مرزی قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل سلطانی عصر یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای توقیفی سه هزار و ۹۵۰ لیتر سوخت قاچاق شامل سه هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل و ۱۵۰ لیتر بنزین به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف شد.

توقیف ۶ خودرو حامل سوخت قاچاق در قصرشیرین

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: پرونده متهمان و سوخت کشف شده برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع شد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویز خان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha