۲۴ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبر: 85354220
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آغاز فعالیت ادارات آستارا با یک ساعت تاخیر

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبر: 85354220
آغاز فعالیت ادارات آستارا با یک ساعت تاخیر

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه همه ادارات شهرستان آستارا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

"محمدرضا شهاب زاده" یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۵ دی، همه ادارات شهرستان آستارا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه پرفشار سرد و بارش زا از ظهر شنبه و وجود امواج ناپایدار در سطوح فوقانی جو، بارش برف در ارتفاعات کوهستانی غرب استان گیلان و به ویژه محور ارتباطی گردنه حیران آستارا آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر بود ولی در حال حاضر بسته است.

فرماندار آستارا ادامه داد: بارش برف نیز در تمامی مناطق گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل و نیز راه های روستایی مناطق کوهستانی این محور ادامه دارد و سطح این جاده را لغزنده کرده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی می باشد که فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha