اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به حملات موثر موشکی حزب الله

تهران- ایرنا- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به حملات موثر موشکی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا به نقل از النشره، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو صهیونیست در جریان حمله موشکی حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی اذعان کرد.

وی گفت: دو اسرائیلی با موشک ضدزره شلیک شده از سوی حزب الله به «کفریووال» کشته شدند.

ادرعی مدعی شد: ما حملاتی به اهداف نظامی حزب الله انجام دادیم و حملاتی دیگری نیز انجام خواهیم داد. ما به هدف قرار دادن حزب الله و وارد کردن تاوان بیشتری به آن ادامه خواهیم داد. ما به حزب الله اجازه این حملات را نخواهیم داد و طی روزهای آتی تاوان خواهد داد.

این درحالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو صهیونیست در جریان موشک شلیک شده از لبنان خبر داده بودند.

با شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل آویو که تاکنون موجب شهادت حدود ۲۴ هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند، شده، ورود گروه های مقاومت منطقه همچون حزب الله لبنان، انصارالله و ارتش یمن و گروه های عراقی به نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی می تواند از بهترین دستاوردهای نبرد غزه باشد، اقدامی که صدمات بی شماری به صهیونیست ها وارد کرده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین وظیفه حراست از نوار غزه و جنگ زمینی با ارتش رژیم صهیونیستی را بر عهده دارند که تاکنون تلفات سنگینی به ارتش تا به دندان مسلح این رژیم وارد کرده اند به حدی که طی ۱۰۰ روز گذشته بیش از۹۰۰ دستگاه تانک مرکاوا، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست ها فقط در نوار غزه توسط رزمندگان فلسطینی منهدم شده است و بنابر آمار رسمی صهیونیست ها تا به امروز بیش از ۵۰۰ نظامی صهیونیست هم به هلاکت رسیده است هرچند منابع مقاومت و برخی منابع صهیونیستی آمار تلفات صهیونیست ها در جنگ زمینی غزه را چندین برابر این آمار می دانند، به حدی که یک نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر داده است، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند.

در جنگ غزه در کنار مقاومت فلسطین، هر یک از گروه های مقاومت اسلامی منطقه نیز وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ حزب الله لبنان دشمن صهیونیستی را در شمال سرزمین های اشغالی مشغول کرده و ضربات کاری به این رژیم با هدف قرار دادن پایگاههای نظامی، جاسوسی و تجهیزات نظامی – انسانی آن وارد کرده است.

مقاومت لبنان در بیانیه‌ای درباره حمله موشکی به کفر یووال اعلام کرده بود: رزمندگان ما با سلاح های مناسب یک تیم نظامی صهیونیست‌ها را در شهرک کفر یووال هدف قرار دادند و شماری از آنها را کشته و برخی دیگر رامجروح کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از وقوع چند انفجار در شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» خبر داده بودند.

روز گذشته نیز تعدادی موشک از خاک لبنان به سمت یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

بتازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha