فرماندار: نمایشگاه صادرات به کشور پاکستان در چابهار یک فرصت طلایی در تعاملات تجاری است

چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: نمایشگاه صادرات به کشور پاکستان به میزبانی چابهار یک پنجره جدید در روابط اقتصادی فرامنطقه ای است و برگزاری این رویداد سبب فعال شدن بیشتر تبادلات در مرز ریمدان و باعث جهش بزرگ اقتصادی، تجاری و فرهنگی در منطقه خواهد شد.

جواد سپاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با خردجمعی مسوولان شهرستان چابهار توسعه این منطقه سرعت گرفته و دغدغه و حضور مدیر عامل منطقه آزاد برای پیشبرد اهداف فرامنطقه‌ای ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه همکاری‌های دوجانبه در پیشبرد توسعه یکی از نیازهای منطقه است، افزود: کارهای بسیار خوبی در اقتصاد کلان صورت گرفته که می‌تواند در آینده نه چندان دور در معیشت مردم سهم داشته باشد.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: باتوجه به اینکه نمایشگاه‌های قبلی دستاوردهای بسیار خوبی را بدنبال داشته باید به سمت گفتمان بیان مسایل سرمایه گذارای و فرصت‌های ایجاد شده را برای سرمایه گذاران در بسته های تشویقی و حمایتی در برنامه کاری داشته باشیم.

وی گفت: بهبود وضعییت مردم با راه‌انداختن بنگاه‌های اقتصادی با توجه به ظرفیت های این منطقه در اولویت کاری بوده و خواهدبود.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از ۲۶ الی ۲۹ دیماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چابهار با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای پاکستان، عمان و کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha