۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی در درمانگاه بندرچابهار/ ارائه خدمت به  ۲۲ هزار شهروند

چابهار- ایرنا- معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از خرید و نصب تجهیزات تخصصی پزشکی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال در سالجاری در درمانگاه شهرک مسکونی کارکنان بندرچابهار خبر داد.

ناصر روانبخش روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تلاش‌های زیادی در جهت تعامل شهر و بندرچابهار با ارائه خدمات مختلف در حال انجام است که یکی از آنها در حوزه بهداشت و درمان و ارائه خدمات پزشکی تخصصی و عمومی به شهروندان هست.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان در درمانگاه شهرک مسکونی بندرچابهار بیان کرد: با خرید و نصب تجهیزات مناسب تخصصی پزشکی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال در سالجاری و فعال سازی بخش های رادیوگرافی شامل خرید و نصب تجهیزات رادیولوژی، پانوراکس دیجیتال (OPG)، سونوگرافی، اکو قلب و تست ورزش و تجهیزات تخصصی دندانپزشکی، این درمانگاه آماده ارائه خدمات لازم به صورت ۲۴ ساعته است.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع بنادر سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از ۲۲ هزار نفر از شهروندان و جامعه دریایی و بندری در این درمانگاه خدمات پزشکی ارائه شده که از این تعداد ۱۲ هزار نفر در بخش‌های عمومی و حدود ۱۰ هزار نفر نیز خدمات پزشکی تخصصی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با خرید بیش از ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی پیشرفته فیزیوتراپی در آینده نزدیک با آماده سازی فضای مورد نیاز، بخش مربوطه راه اندازی و مورد استفاده عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی در درمانگاه بندرچابهار/ ارائه خدمت به  ۲۲ هزار شهروند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha